دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر اظهار داشت: آن چیزی که ما تکلیف داریم و نظر مقام معظم رهبری هم است که امر به معروف به صورت لسانی، با زبانی نرم و با مهربانی صورت گیرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جمعی از خواهران فعال در عرصه امر به معروف و نهی از منکر شهر عالیشهر امروز با حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه این شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام جمعه عالیشهر در این دیدار بیان داشت: کار شما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بسیار مقدس و مهم است و فضیلتی بسیار برای شما دارد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در ادامه در خصوص اهمیت این کار به روایتی از امیرالمؤمنین علی(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت علی(ع) می فرمایند: همه کارهای نیک در دنیا حتی جهاد در کنار امر به معروف و نهی از منکر مثل آب دهان در کنار آب اقیانوس است.

امام جمعه عالیشهر اظهار داشت: آن چیزی که ما تکلیف داریم و نظر مقام معظم رهبری هم است که امر به معروف به صورت لسانی، با زبانی نرم و با مهربانی صورت گیرد.

وی افزود: کسانی که هنجار شکنی می کنند صرفا افراد بدی نیستند ممکن است که در خانواده و فضای خوبی رشد نکرده باشند و از جهل آنها نسبت به دین و قانون باشد و روشنگری آمران به معروف با محبت و مهربانی و دعوت آنها به حجاب قطعا اثرگذار خواهد بود.

امام جمعه عالیشهر بیان داشت: امروز بحمدالله قانون‌های خوبی برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر وضع شده و نیروی انتظامی و دادگستری‌ها موظف شده‌اند که با کسانی که به آنها توهین و جسارت کنند با شدت برخورد نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha