شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رویداد رصما

حوزه/ سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست هماهنگی برگزاری رویداد یک روزه رصما، روایت هویت مادری را محور محتوایی برنامه‌های تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده عصر امروز در نشست هماهنگی پیرامون برگزاری رویداد یک روزه رصما (روایت صبر و صداقت مادر ایرانی)، اظهار داشت: روایت خوبی‌ها جهت امیدآفرینی در جامعه رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی است.

سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: محور محتوایی سازمان تبلیغات اسلامی در طراحی برنامه‌ها، روایت هویت مادری به عنوان عنصر هویت‌ساز در تقابل با نگاه منحط غرب به زن و جایگاه مادر است.

وی افزود: تشکیل گروه‌های تخصصی تبلیغ دانش‌آموزی و اعزام مبلغین به مدارس استان جهت ایراد مباحث تربیت دینی و طرح پیوند مسجد، محله، مدرسه از جمله محورهای این نشست است.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده از برگزاری با اشاره به برگزاری رویداد رصما (روایت صبر و صداقت مادر ایرانی) ویژه مدارس دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای کنگان بعد از آزمون‌های نوبت اول، خاطرنشان کرد: هدف از این رویداد هویت‌بخشی به نقش و جایگاه مادر برای دانش‌آموزان دانست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha