دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلالی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین جلالی، با اشاره به حمایت مرکز خدمات و مرکز استعدادهای برتر از ممتازان پژوهشی و آموزشی، گفت: مسئله‌ای که وجود دارد این است که متأسفانه بسیاری از اوقات شناسایی ممتازان تداوم ندارد، لذا جا دارد کانون پژوهشگران برتر ایجاد شود تا این حمایت‌ها تداوم داشته باشد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی صبح امروز در اختتامیه استانی سیزدهمین دوره جشنواره علامه حلی با اشاره به تجلیل از ۳۲ نفر از طلاب و فضلا حوزه علمیه اصفهان در این دوره جشنواره، اظهار داشت: در این دوره از ۹۰ نفر ممتازان پژوهشی تجلیل می‌شود و باید گفت جمعیت ممتاز پژوهشی از ممتاز آموزشی بیشتر است.

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان با اشاره به حمایت مرکز خدمات و مرکز استعدادهای برتر از ممتازان پژوهشی و آموزشی، عنوان کرد: مسئله‌ای که وجود دارد این است که متأسفانه بسیاری از اوقات شناسایی ممتازان تداوم ندارد، لذا جا دارد کانون پژوهشگران برتر ایجاد شود تا این حمایت‌ها تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که حتی برای افرادی که در چند دوره ممتاز می‌شوند نیز سازوکار تداومی نداریم، لذا امیدواریم تدبیری در این باره اندیشیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی، با تأکید بر لزوم حمایت از پژوهش سراها، تصریح کرد: هنوز برخی افراد تا از تبلیغ گفته می‌شود، حضور روحانی در روستا و منبر در ذهن آنها خطور می‌کند، در حالی که فرد می‌تواند در یک پژوهش سرا نیز تبلیغ کند.

وی ابراز کرد: برای حمایت از پژوهش سراها و پژوهشگاه‌ها خوب است که ردیف بودجه تعریف شود و نکته دیگر اینکه باید هیئت علمی و استاد پژوهشی داشته باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha