یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/نشست خبری جشنواره ملی سقا اردبیل

حوزه/ تور عکاسی شهروندی ، نمایشگاه عکس و تجلیل از منتخبین جشنواره ملی سقادر اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، در نشست خبری هفته فیلم و عکس استان اردبیل، اعلام شد که تور عکاسی شهروندی، نمایشگاه عکس و تجلیل از منتخبین جشنواره ملی سقا برگزار می‌شود.

میر محمد سید هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در این نشست اظهار داشت: شورای اسلامی در کنار دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان برای تحول‌آفرینی در این حوزه تلاش می‌کند و در این راستا از ظرفیت ادارات و نهادهای فرهنگی بهره می‌برد.

میردولت موسوی دبیر اجرایی هفته فیلم و عکس استان اردبیل نیز ضمن تشکر از مشارکت ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر، اعلام کرد: ۵۶ فیلم که ۲۵ مورد آن جزو فیلم‌های اول جشنواره هاست، از ۱۰ دی ماه به مناسبت هفته فیلم و عکس در فرهنگسرای بانوان و خانواده از ساعت ۱۴ تا ۲۰ برای مردم، رایگان اکران خواهد شد.

رجبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این نشست، خاطرنشان کرد: با همکاری مجموعه‌های فرهنگی استان چهار رویداد مهم در استان در حال اجراست که این برنامه‌ها جهشی در حوزه فرهنگ و هنر استان را نشان می‌دهد که از رسانه‌ها انتظار می‌رود در معرفی و پوشش برنامه‌ها همت کنند.

اباصلت ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل هم در این نشست خبری، اقدامات فرهنگی را در کنار کارهای عمرانی شهرداری، مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: از ایده جشنواره ملی عکس عاشورایی سقا در کشور استقبال گسترده‌ای شده و امیدواریم با همکاری رسانه‌ها در معرفی ابعاد مذهبی و معنوی شهر اردبیل موفق عمل کنیم.

وی از برگزاری تور یک روزه عکاسی شهروندی با مشارکت ۱۰۰ عکاس و ۱۰ استاد عکاسی با موضوع عمران و شهر و شهروند برای ۱۱ دی ماه خبر داد که پس از داوری، از عکس‌های منتخب تجلیل خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha