شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: رژیم صهیونیستی در این ۸۰ روز نشان داده به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نبوده و نیست، بنابراین تنها راه نجات مردم غزه و فلسطین ورود جدی کشورهای اسلامی به این مسئله می‌باشد.

ماموستا محمدامین راستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: ترور شهید موسوی توسط عوامل صهیونیستی به نوعی نشان از درماندگی و سردرگمی سران این رژیم کودک کش دارد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط ممکن در طی ۷ دهه گذشته می‌باشد به نوعی که در برابر حماس دچار تزلزل نظامی و سیاسی شده و حال اگر دیگر جریانات مقاومت به معنای واقعی وارد میدان شوند کار برای صهیونیست‌ها سخت‌تر از امروز خواهد شد.

ماموستا راستی یادآور شد: رژیم صهیونیستی طلایه‌دار برنامه‌های استکباری علیه جهان اسلام است که همین نسل کشی ملت فلسطین دلیل قاطعی بر این ادعا می‌باشد.

وی تصریح کرد: اسرائیل غاصب در برابر جریان مقاومت عملاً قافیه را باخته و تلاش دارد به هر نحو ممکن از این باتلاق خارج شود.

امام جمعه موقت سنندج با تأکید بر اینکه جهان اسلام امروز نیازمند رسیدن به یک اجماع کلی و درست در مسئله فلسطین است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در این ۸۰ روز نشان داده به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نبوده و نیست، بنابراین تنها راه نجات مردم غزه و فلسطین ورود جدی کشورهای اسلامی به این مسئله می‌باشد.

وی اظهار کرد: تا زمانی که برخی سران کشورهای عربی و اسلامی به دنبال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند، بی‌شک جنایات اسرائیلی‌ها علیه زنان و کودکان فلسطینی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha