چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند که ۹ دی ماه سال ۸۸ تجلی بصیرت و زمان شناسی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت است.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه از زنجان، در بیانیه مشترک حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی و محسن افشارچی در آستانه حماسه ۹ دی صادر شده، آمده است: ۹ دی ماه ۱۳۸۸ از جمله درخشان‌ترین روزهای حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت و زمان شناسی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت است.

در ادامه بیانیه آمده است: در این روز، ملت خداجو و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضوری حاکی از بصیرت و آگاهی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و پاسخی کوبنده به فتنه گران و پشتیبانان خارجی آنان دادند و حرکتی به یاد ماندنی و جاودان در تاریخ ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با صدور بیانیه‌ای می‌افزاید: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مردم در این روز «در مقابله با فتنه؛ خودشان به پا خاستند، نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران بود».

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی و افشارچی در بخش بیانیه تاکید شده است: اکنون که در سالروز این حماسه تاریخی، شکوه و اهمیت حقیقی آن بیش از گذشته بر همگان آشکار شده است این‌جانبان از همه مردم بصیر استان دعوت می‌کنیم همراه با موج خروشان ملت فهیم ایران اسلامی در مراسمی که به این منظور برگزار می‌شود شرکت کرده و حماسه ماندگار دیگری را بر دفتر افتخارات مردم ولایتمدار و عاشورایی این خطه بیفزایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha