یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه / حجت الاسلام صالحی گفت : در گفتمان انقلاب اسلامی درخشان ترین چهره ها را زنان تربیت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان خمیر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: خطبه فدکیه حضرت زهرای مرضیه (س) یکی از راهنماهای جامعه ایمانی در راه رسیدن به منزل روشنی و بصیرت است.

وی افزود: این بانوی اسلام با تکیه بر آیه ١٠٢ سوره آل عمران به دنبال دور کردن امت موحد از خاموشی و خمودگی در قضایا است.

امام جمعه خمیر ادامه داد: حضرت فاطمه (س) خطاب بیان خود را محدود نمی‌کند و جغرافیای زمانی و مکانی را در هم می‌شکند و هر آنکه زیر چتر توحید و ایمان را به رسالت اجتماعی خود در صیانت از حریم امامت و ولایت دعوت می‌کند.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد : یکی از فتنه‌های بزرگ امروز فتنه، شکستن جایگاه الهی و توحیدی زن در جامعه و معرفی آن به واسطه شأن جنسی و جسمی است.

وی تصریح کرد: کشتن و ترور مردان و بی عفت کردن دختران از ابزار حکومت فرعونی است و حال آنکه جبهه رسانه‌ای و پیاده نظام استکبار سعی خود را برای ترور درونی مردان به واسطه نابودی غیرتشان و ورود زنان در اجتماع به جلوه گری‌های جسمی آنان قرار داده است.

امام جمعه خمیر یادآور شد: ٩دی ماه یکی از ایام الله بسیار شور انگیز تاریخ انقلاب اسلامی است که هر انسانی را به غرور و اعتماد به نفس وا می‌دارد.

حجت‌الاسلام صالحی اضافه کرد: تکلیف مداری ملت ایران جلوه زیبای وقایع سال ٨٨ است که هم یکی از پرشورترین مشارکت‌ها را رقم زد و هم بعد از قضایای جسارت به ساحت امامت و ولایت، مثل یک طوفان وارد شده و فتنه دشمن را خاموش کرد.

وی تصریح کرد: برای نجات در فتنه‌ها آنچه مهم‌ترین شاخصه‌ها است، داشتن تحلیل دقیق و درست است.

امام جمعه خمیر خاطرنشان کرد: در نهم دی ماه مردم هم خوب فضا را تحلیل کردند، هم متوجه دست‌های شوم استکبار پشت ماجرا شدند و با سرعت عمل وارد میدان دفاع از آرمان‌های الهی خود شدند.

حجت‌الاسلام صالحی ابراز کرد: پیام بزرگ نهم دی ماه به دشمنان این بود که هیچ‌گاه ملت دست از دامان دین و ولایت بر نمی‌دارند.

وی اظهار کرد: پشت پرده نا امید کردن مردم از مدیریت کشور با جهت‌های اقتصادی، کاهش مشارکت و در نهایت ضعیف کردن کشور است.

امام جمعه خمیر بیان کرد: حضور ایران در ماجرای غزه را باید با دقت نظر تحلیل کرد و به این نکته توجه داشت که تصمیم غلط و نابجا ممکن است منطقه را وارد یک جنگ بزرگ کند و در نتیجه دشمنان ما را به اهداف خود برساند.

حجت‌الاسلام صالحی گفت: شهادت سردار سید رضی موسوی، مهر تاییدی به شکست راهبرد غرب و رژیم صهیونیستی در فلسطین است.

وی اظهار کرد: علامه مصباح یزدی حقیقتا چهره شهیر در بصیرت افزایی و ارائه تبیین دقیق در جامعه بود.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: سرمایه سال‌ها تلاش شهید سلیمانی به زانو در آمدن رژیم صهیونیستی در برابر قدرت بزرگ روحی و نظامی جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha