دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
9 دی نهاوند

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند گفت: مردم نهاوند همانند مردم سراسر کشور امروز با حضور در مراسم‌ یوم‌الله ۹ دی، ضمن گرامیداشت این روز، با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام عباس مولوی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی، اظهار داشت: مردم نهاوند همانند مردم سراسر کشور امروز با حضور در مراسم‌ یوم‌الله ۹ دی، ضمن گرامیداشت این روز، با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

وی افزود: در این مراسم که در مصلی نهاوند برگزار شد، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند، با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ و فتنه‌های قبل و پس از آن نشان دهنده این است که دشمن هیچ موقع دست از کینه توزی و دشمنی اش بر علیه امت اسلامی بر نمی دارد، بر لزوم هوشیاری و بصیرت افزایی در جامعه تأکید کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند خاطرنشان کرد: از نکات قابل توجه در مراسم امروز حضور پر شور اساتید و طلاب نهاوندی در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی بود که در کنار اقشار مختلف مردم، با حضور خود بر اهمیت بصیرت افزایی و تبعیت از ولایت در جامعه تأکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha