یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست علمی رهیافت خداسو به سلامت معنوی

حوزه/ نشست علمی «رهیافت خداسو به سلامت معنوی» همراه با رونمایی آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در حوزه «سلامت معنوی» با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مراکز علمی و اجرایی مرتبط برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست علمی «رهیافت خداسو به سلامت معنوی» با حضور اندیشمندان و دست اندرکاران علمی و اجرایی در حوزه سلامت معنوی، ۱۲ دیماه در تهران برگزار می شود.

آیت الله سیدمحمد غروی رئیس پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دکتر عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر سید علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی و دکتر علی فتحی آشتیانی رئیس نظام روانشناسی از سخنرانان نشست علمی «رهیافت خداسو به سلامت معنوی» معرفی شده اند.

دبیری علمی این رویداد علمی را دکتر محمدرضا سالاری فر، رئیس مرکز آموزش، تحقیقات و مشاوره خانواده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عهده دارد.

رونمایی آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در حوزه «سلامت معنوی» از دیگر برنامه هایی است که در حاشیه این رویداد علمی برگزار خواهد شد.

نشست علمی «رهیافت خداسو به سلامت معنوی» همراه با رونمایی آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در حوزه «سلامت معنوی» روز سه شنبه ۱۲ دیماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۲ در تهران، خیابان انقلاب، بین قدس و وصال، کوی اسکو پلاک ۴ ، ساختمان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند از طریق آدرسhttps://skyroom.online/ch/rihu/meeting۱ به صورت مجازی در این رویداد علمی شرکت کنند.

نشست علمی رهیافت خداسو به سلامت معنوی برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha