یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آیت الله حیدری ایلامی چراغ هدایتی بود که مردم را در مسیر ولایت مداری قرار داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در جمع مردم روستای گلان شهرستان مهران در سالروز ارتحال آیت الله حیدری ایلامی و سالروز حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: آیت الله حیدری ایلامی چراغ هدایتی بود که مردم را در مسیر ولایت مداری قرار داد، نقش ایشان در قضایای گوناگون از جلوگیری از پایگاه‌های ضد انقلاب تا غائله بنی صدر ستودنی است.

وی در ادامه افزود: آیت الله حیدری ایلامی هم عالم است و هم رزمنده، نقش این عالم رزمنده در انقلاب اسلامی مهمتر از نقش ایشان در دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: وی تحصیل کرده حوزه علمیه نجف اشرف از نظر علمی در سطوح عالی بود که بصیرت بالای ایشان هدایت گر جامعه در برابر جریانات فریبنده سیاسی شد.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: همانطور که در جریان اصحاب کهف ساخت مسجد و عبادتگاه و یادمان مطرح بوده است ایجاد مکانی که محل مدیریت و عبادت و محل رجوع رزمندگان اسلام به یاد آیت الله حیدری ایلامی یک حرکت ارزشمند تاریخی و معنوی است که هم در مسیر زائران سالار شهیدان و امام رضا علیه السلام و هم در مسیر زائران راهیان نور قرار دارد.

وی همچنین عنوان کرد: مردم بصیر باید ایران در انتخابات ۱۱ اسفندماه در انتخابات و شرکت حداکثری باید خود را نشان دهد، چون دشمن از جمهوریت نظام ضربه خورده است.

گفتنی است، مرحوم آیت الله حیدری ایلامی در ۱۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ دعوت حق را لبیک گفت و در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) آرام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha