شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه ایلام

حوزه/ امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه ارتباط مدیران با ارباب‌رجوع باید محترمانه باشد، گفت: در منشور مدیریتی مولای متقیان به مالک‌اشتر یک مدیر باید قلبی لبریز از محبت به مردم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار در نشست اخلاق مدیران با تبریک میلاد امام محمدباقر (ع) و ماه رجب و گرامیداشت مناسبت‌های این ماه، اظهار کرد: ماه رجب مقدمه ماه شعبان و سپس ماه رمضان است.

وی با بیان اینکه توجه به تقویت ایمان و تعالی روحی توجه به برنامه اعتکاف و فراهم کردن شرایط برای حضور جوانان در مسجد ضروری است، تأکید کرد: ضروری است که مدیران در برنامه‌های مذهبی سنگ تمام بگذارند و به فریضه نماز اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: کسی که مسئولیت می‌پذیرد یا خود را کاندیدای مجلس شورای اسلامی می‌کند باید مراقبت کند که آیا بهتر از او برای این پست و جایگاه هست یا نه؟ چون در غیر این صورت روایت از رسول اکرم (ص) داریم که این فرد به خدا و رسول خدا و جامعه اسلامی خیانت کرده است.

کریمی‌تبار با بیان اینکه باید قوی‌ترین، متخصص‌ترین و عالم‌ترین‌ها انتخاب شوند، تصریح کرد: رفتار مدیر جامعه اسلامی باید باتوجه‌به باورهای او از مدیر جوامع غیراسلامی متفاوت باشد.

وی ادامه داد: در منشور مدیریتی مولای متقیان به مالک‌اشتر یک مدیر باید قلبی لبریز از محبت به مردم داشته باشد و معیار انسانیت در کلام مولای متقیان از جایگاه ولایی برخوردار است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه غرب در آتش‌بس غزه و صدور حمله به یمن در شورای امنیت گرفتار معیار دوگانه است و انسانیت را زیر پا می‌گذارند، تصریح کرد: در تعالیم اسلامی همان‌طوری که در آیه ۷۰ سوره مبارکه اسرا آمده است انسان دارای کرامت ذاتی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار با تأکید بر اینکه ارتباط مدیران با ارباب‌رجوع باید محترمانه باشد و از روی برتری‌جویی نباشد، تأکید کرد: مولای متقیان فلان مدیر را به‌خاطر آنکه تن صدایش از ارباب‌رجوع بالاتر است را عزل کرده و اینها برای ما درس‌آموز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha