سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام مهدی دهقانی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: ماه رجب، ماه توحید و هم‌نشینی با محبوب و موسم نجوا و سخن گفتن با حضرت دوست است و خداوند در این ماه رحمت خود را بر بندگانش ارزانی می دارد.

حجت الاسلام مهدی دهقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب در سخنانی اظهار داشت: امام محمد باقر علیه السلام می فرمایند که دعای انسان پشت سر برادر دینی اش، نزدیکترین و سریعترین دعا به اجابت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران افزود: ماه رجب، ماه توحید و هم‌نشینی با محبوب و موسم نجوا و سخن گفتن با حضرت دوست است و خداوند در این ماه رحمت خود را بر بندگانش ارزانی می دارد.

وی تصریح کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند انسان باید در ماه رجب و شعبان خود را شست‌وشو کند تا بتواند در ماه رمضان بر سرِ سفره‌ الهی وارد شود و از آن سفره متنعّم گردد و فیض ببرد.

حجت الاسلام دهقانی خاطرنشان کرد: اینجانب حلول ماه مبارک رجب المرجب، ماه مناجات و بندگی و ماه خانه‌تکانی دل‌ها را به مردم کامیاران و جامعه هدف تبریک و تهنیت گفته، امید است که بتوانیم از فیوضات این ماه بهره‌ی کافی و وافی را ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha