یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حماسه 9 دی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام ، متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام به مناسبت یوم الله ۹ دی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ

یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عملِ به‌هنگام مردم فهیم، متدیّن و زمان‌شناس ایران اسلامی و آغاز ‌فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت است.

مردم در ۹ دی با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن بخواهد در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

ذات آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با بی‌ثبات‌سازی، تجاوز و توطئه سرشته شده و حملات جنون‌آمیز پس از شکستِ عملیات طوفان‌الاقصی و ترور سردار پرافتخار و الهام‌بخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «سید رضی موسوی»، هم‌رزم دیرین شهید قدس و فلسطین حاج قاسم سلیمانی در آستانه سالروز شهادت ایشان، تداوم فتنه‌گری‌های نظام سلطه در منطقه و استمرار خطای راهبردی رژیم آپارتاید برای خروج از باتلاق خودساخته برای ترمیم آبروی از دست رفته خویش است. بی‌شک تنها راه مقابله با فتنه‌ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی و آمریکا، آگاهی از جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن و همچنین بصیرت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت‌آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و ایستادگی بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

ملت ایران در طول تاریخ تمدن ساز خود، نشان دادندکه به موازات رشد و بالندگی انقلاب اسلامی، با وجود تمامی مسائلی که منبعث از فتنه های دشمنان ایران اسلامی است، به شعور سیاسی و بصیرت انقلابی شان افزوده شده است.

حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام ضمن گرامیداشت یوم الله ۹دی، روز بصیرت و تجدید میثاق مجدد با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، بر حفظ و صیانت از مولفه‌های پیروزی و ایستادگی ملی در برابر هرگونه فتنه داخلی و توطئه‌های خارجی تاکید کرده و از همه مردم و دلسوزان ایران اسلامی انتظار دارد با پایبندی به این مولفه‌ها، هماهنگ با جبهه مقاومت جهانی، مایه امیدواری مستضعفان و مسلمین باشند

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha