دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بنیاد مسکن

حوزه/ پیام تبریک نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت ایام ولادت حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی به کشیش کلیسای شرق آشوری و کلیسای ننه مریم ارومیه ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سعید بهادری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با کشیش داریاووش عزیزیان، کشیش کلیسای شرق آشوری و کلیسای ننه مریم ارومیه به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) و فرارسیدن سال نو میلادی دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام بهادری با ابلاغ تبریک حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌مناسبت ایام ولادت حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی، گزارشی از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) ارائه کرد.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به هموطنان مسیحی را دارا می‌باشد.

کشیش عزیزیان نیز ضمن قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد و استقبال از پیشنهادات ارائه شده، بر تداوم این ارتباط جهت معرفی بهتر خدمات و بهسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی تأکید کرد.

در پایان این دیدار تابلویی از امامین انقلاب، مزین به جمله‌ای از مقام معظم رهبری درباره حضرت مسیح (ع) به کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه اهدا شد.

ابلاغ پیام تبریک نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن به به کشیش کلیسای شرق آشور

ابلاغ پیام تبریک نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن به به کشیش کلیسای شرق آشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha