یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجلیل از بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در قم

۵ بانوی ستایشگر اهل بیت(ع) و پیشکسوت مجالس حسینی به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و نکوداشت مقام مادران و زنان، رویداد «بانوان بهشت» همزمان با سراسر کشور در استان قم نیز به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و بنیاد دعبل خزاعی و مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

در این آیین از خانم‌ها ناصری نژاد، محقق، درویشی، افضلی و چاوشی به پاس سال‌ها ستایشگری در مقام اهل بیت(ع)، خادمی و پیشکسوتی مجالس حسینی بانوان در استان قم، با اهدای نشان فاطمه، قاب عکس شهید حاج قاسم سلیمانی و لوح سپاس، قدردانی به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده در این آیین، رویداد بانوان بهشت را اقدامی شایسته در معرفی الگوهای موفق و اثرگذار بانوان در کشور دانست و گفت: این بانوان در کنار نقش مادری و همسری خود، علاوه بر تحصیلات حوزوی و دانشگاهی به مجالس حسینی و ستایشگری اهل بیت(ع) می‌پردازند و یقینا پاداش این تلاش‌ها نزد حضرت زهرا(س) محفوظ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: در استان قم ۵۰۰ بانوی ستایشگر ائمه اطهار(ع) مشغول خدمت‌گذاری در مجالس حسینی هستند که نکوداشت و قدردانی از مجاهدت‌های ایشان لازم و برای ما یک فریضه است.

همچنین غلامرضا فلاح رئیس بنیاد دعبل خزاعی و حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد و سیدرضا جدّا مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی قم در این آیین حضور داشتند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha