چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ی

حوزه / سرتیپ پاسدار ذوالقدر به اهداف شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام اشاره کرد و افزود:کار حاج قاسم سلیمانی کار عاشورایی و ادامه دهنده راه امام حسین (ع)بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان سرتیپ پاسدار احمد ذوالقدر شب گذشته در مراسم میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) و یادبود سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای کربلای ۴و ۵ در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل به نقش مردم شهید پرور این منطقه در پیروزی انقلاب، یاری رساندن از امام راحل، دوران دفاع مقدس و حرم اهل بیت (ع) اشاره کرد و گفت: تقدیم بیش از ۸۴۰ شهید در یک شهرستان ۱۱۰ هزار نفری نماد مجاهدت، پایداری و استقامت در برابر دشمنان و دفاع از ارزش های دینی است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران به آیه وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ اشاره کرد و افزود: شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می برند، لذا ما امروز دعوت شده شهدا و میهمان شهید حاج قاسم سلیمانی بلند سرباز ایران اسلامی در طول تاریخ اسلام بعد از عاشورا هستیم.

سرتیپ پاسدار ذوالقدر به اهداف شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام اشاره کرد و افزود: کارحاج قاسم سلیمانی، کار عاشورایی و ادامه دهنده راه امام حسین (ع) بود.

مشاور فرمانده کل سپاه به نقش حاج قاسم در جبهه مقاومت اشاره کرد و با بیان اینکه سردار سلیمانی با داعشی که به عنوان یک گروه از طرف کشورهای اروپایی و امریکای جنایتکار به نام اسلام و شمشیر معرفی شده بود مبارزه کرد تصریح کرد : شهید سلیمانی توانست جبهه حق را به روشنی عاشورا به منصه ظهور بگذارد.

سرتیپ پاسدار ذوالقدر با بیان اینکه بعد از شهادت سردارسلیمانی تمام مردم ایران حتی دختران و پسران ۷ و ۸ ساله و پیرمرد و پیرزن ۸۰ ساله گفتند ما شهید سلیمانی هستیم گفت: مردم ایران با حضور پرشور شان در مراسم های سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به جهانیان نشان دادندکه ضمن پایبندی به عهد و پیمانشان با آرمان شهدا، ادامه دهند مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد : اگر حاج قاسم سلیمانی در اربعین حسینی و گرامی داشت قیام عاشورای حسینی تلاش نمود امروز شاهدیم که در چهارمین سالگرد شهادتش نیز مردم سراسر ایران و دیگر کشورهای اسلامی با حضور پرشور و بی نظیر خود یک اربعین حسینی دیگری را در زادگاهش با برپایی موکب ، اسکان و... رقم می زنند.

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا تهران درپایان با بیان اینکه براساس فرمایش رهبری شهید قاسم سلیمانی فقط یک فرد نیست بلکه یک مکتب است تاکید کرد : با توجه به اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی می تواند در مدرسه، دانشگاه، بازار، اداره و یا در جبهه مقاومت ، مجاهدت و رزم باشد باید به خوبی از آن حفاظت کنیم.

تلاوت قرآن کریم توسط مجید ملکپور قاری و حافظ کشوری نیروی انتظامی، روایتگری حاجی حسینی یادگار دوران دفاع مقدس، مرثیه سرایی ذاکر اهل بیت (ع)حاج مـــهــدی ســلـــحــشـــور و رونمایی از «کتاب صوتی راز ماندگار حاج قاسم » اثر محمد علی نژاد از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha