یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیرحوزه علمیه استان قزوین گفت: مادران شهدا شاهدانی بی ‌ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا(س) با خدا معامله کردند و فرزندانشان را در راه حق وحقیقت راهی جبهه های نبرد با کفر کردند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از قزوین، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی به همراه معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین از مادران شهیدان، وهابی محقق، مظفری و ابراهیمی دیدار وگفتگو و این روز فرخنده را به آنان تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: مادران شهدا شاهدانی بی ‌ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا(س) با خدا معامله کردند و فرزندانشان را در راه حق وحقیقت راهی جبهه های نبرد با کفر کردند.

مدیرحوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: مادران شهدا با تأسی از حضرت ام ‌البنین(س) فرزندان خود را راهی جبهه‌ های نبرد حق علیه باطل کردند تا از اسلام، آرمان‌ های انقلاب و ولایت ‌فقیه، حراست کنند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: مادران شهدا و جانبازان نیز همچون خود شهدا شاخص زندگی ما هستند، چون آنها با یک مدل تربیتی برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) و عاشورا فرزندانی را را تربیت کردند که شهادت را برای خود انتخاب کردند.

وی ادامه داد: مادران و همسران شهدا الگوی صبر و مقاومت و روحیه و انگیزه هستند که با بدرقه عزیزانشان به جبهه ها در راه صیانت از ارزش های الهی و انقلابی گام برداشتند و زینبی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار دارد و شهدا راه ما را روشن کردند و هدایت این کشور و نظام در دستان با کفایت ولی فقیه است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی ریشه در اعماق اعتقادات دینی و انقلابی این ملت دارد و به راحتی آموزه های قرآنی را به دست دشمنان نخواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم، مدافعین سلامت، مدافعین امنیت، به ویژه شهدای روحانیت بیان کرد:روحانیت در جبهه ها هم دوش رزمندگان در اکثر عملیات های مهم حضور فعالی داشتند و برخی از افراد نیز در زمینه تبلیغی و بیان مسایل شرعی و دینی برای رزمندگان دریغ نمی کردند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: شهیدان افراد برگزیده خداوند بودند و تمام وجودشان سرشار از عشق به خدا و ایمان به راهی بود که طی کردند.

مادران شهدا با الهام از مکتب حضرت زهرا(س) با خدا معامله کردند

مادران شهدا با الهام از مکتب حضرت زهرا(س) با خدا معامله کردند

مادران شهدا با الهام از مکتب حضرت زهرا(س) با خدا معامله کردند


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha