دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمود محمودی

حوزه/ رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان گفت: توجه به تربیت دینی در آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی از نیازهای مهم امروز است و باید در این زمینه تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی، امام جمعه کنگان صبح امروز در دیدار مدیر آموزش و پرورش و آموزشیاران نهضت سوادآموزی شهرستان کنگان با بیان اهمیت علم و علم‌آموزی و انتشار آن در آموزه های دینی بر ریشه کنی بی سوادی در سطح شهرستان تأکید کرد.

وی در ادامه بر جدیت برای پاسداشت این ثمره بدست آمده و یادگار ماندگار امام راحل تأکید کرد و گفت: این حرکت عظیم باید به سمت تربیت دینی و اسلامی سوادآموزان هدایت شود.

حجت الاسلام محمودی، غفلت از سواد آموزی و بی توجهی به آن را موجب از دست رفتن تلاش های انجام شده در این زمینه در انقلاب عنوان کرد و به مسئولین و آموزشیاران نهضت سوادآموزی شهرستان سفارش کرد در این زمینه با همان جدیت قبلی کار کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان گفت: توجه به تربیت دینی در آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی از نیازهای مهم امروز است و باید در این زمینه تلاش کرد.

امام جمعه کنگان، تلاش های خالصانه و دلسوزانه معلمان و آموزشیاران در گذشته را موجب رسیدن به نقطه مطلوب کنونی دانست و بر ادامه این روحیه خصوصا غافل نشدن از ریشه کنی بی سوادی در روستاها و ارتقاء سطح سواد بین سوادآموزان تاکید کرد.

به گزارش حوزه، در پایان از آموزشیاران نهضت سوادآموزی و فعالان این حوزه توسط امام جمعه شهرستان کنگان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha