دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مداحان شهرستان گناوه

حوزه/ جمعی از مداحان شهرستان گناوه امروز به همراه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه با امام جمعه گناوه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جمعی از مداحان شهرستان گناوه امروز به همراه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه با امام جمعه گناوه دیدار کردند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در این مراسم بیان داشت: ولادت حضرت زهرا(س)، کوثر پیامبر(ص)، دشمنان اسلام و پیامبر(ص) را که به خیال خام خود تصور می‌کردند با از دنیا رفتن پیامبر(ص)، اسلام و قرآن نابود می‌شود، مأیوس و ناامید کرد و خوشا به حال همه ما که حب اهل بیت(ع) را در دل داریم.

وی با بیان اینکه کوثر خیر کثیر است و خداوند این عطیه و کوثر را به پیامبر(ص) عطا فرمود، گفت: پیامبر(ص) فرمود «اگر فاطمه نبود، نبوت و امامت استمرار پیدا نمی‌کرد»، یعنی استمرار نبوت و امامت در سایه بعد ملکوتی حضرت زهرا(س) است، پس هدف از خلقت جهان آفرینش وجود حضرت صدیقه (س) است. چرا که او مجمع البحرین دریای امامت و رسالت است؛ لذا اگر پیامبر(ص) نبود عالم هستی خلق نمی‌شد و اگر علی(ع) نبود رسالت معنا پیدا نمی‌کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی تقارن روز ولادت حضرت زهرا(س) و روز ولادت امام خمینی(ره) و چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را از عنایات حضرت حق تعالی دانست و اظهار داشت: موجب افتخار و توفیق الهی است که در این روز مبارک این مکان به قدوم مبارک شما مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) منور شده است و بنده بر خود لازم می بینم از دست اندرکاران این نشست تقدیر کنم.

به گزارش حوزه، در پایان از تعدادی از مداحان تقدیر به عمل آمد. همچنین در این نشست مداحان و شاعران اهل بیت(ع) در وصف حضرت فاطمه(س) مولودی خوانی و مرثیه سرایی کردند و به بیان دغدغه های خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha