جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
امام جمعه بندر ریگ

حوزه/ در راستای گسترش همکاری‌های فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی بین مدرسه علمیه گناوه و امام جمعه بندر ریگ، با  همدیگر ملاقات کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در راستای گسترش همکاری‌های فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی بین مدرسه علمیه گناوه و امام جمعه بندر ریگ، با همدیگر ملاقات کردند.

این دیدار به منظور تعزیز همکاری ها و هماهنگی در زمینه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه برگزار شد.

در این دیدار، سمیه سادات بهرامی مدیر مدرسه علمیه گناوه و حجت الاسلام مصلح امام جمعه بندر ریگ به بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات زیر پرداختند:

ـ همکاری‌های فرهنگی

در این قسمت، طرفین درباره تقویت همکاری ها در زمینه فعالیت های فرهنگی مانند برگزاری برنامه های توسعه فرهنگ قرآن و عترت، نشر آثار اسلامی و برگزاری نشست ها و کارگاه های فرهنگی گفت و گو کردند.

ـ همکاری‌های اجتماعی

در این بخش، مدیر مدرسه علمیه گناوه و امام جمعه بندر ریگ به بحث و تبادل نظر در مورد همکاری در زمینه های مختلف اجتماعی مانند کمک به نیازمندان، و پشتیبانی از خانواده های آسیب پذیر و ... پرداختند.

ـ پژوهش و آموزش

طرفین در این قسمت در مورد تقویت همکاری در زمینه فعالیت های پژوهشی و آموزشی گفت و گو کردند، از جمله تبادل دانش و تجربیات در زمینه تربیت معلمان، برگزاری کارگاه ها و کرسی های آزاد اندیشی.

این دیدار با توجه به تمامی موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفت، به استقبال نتایج مثبتی در جهت تقویت همکاری ها در زمینه فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی رفت. مدیران مدرسه علمیه گناوه و امام جمعه بندر ریگ تصمیم گرفتند نسبت به برنامه های مشترک و اجرای عملیات مذکور اقدام کنند.

امام جمعه بندر ریگ در این دیدار اطلاعاتی در مورد کتابی که نوشته و قرار است از ترم آینده به عنوان دروس اقتصادی در مدرسه علمیه به عنوان منبع اصلی تدریس شود، ارائه کرد.

این کتاب با عنوان «درسواره انتقادی باستان گرایی و زرتشت» منتشر شده است و شامل مباحثی در زمینه دین زرتشت است. امام جمعه بندر ریگ نیز پیشنهاد کرد که دروس مرتبط با این کتاب به برنامه درسی مدرسه علمیه گناوه اضافه شود تا دانش آموزان از این منبع ارزشمند بهره‌برداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha