شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
غلامی امام جمعه بشاگرد

حوزه/ امام جمعه بشاگرد در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان گفت:اقدامات کور ترویستی هیچ خللی در عزم راسخ ملت ایران در پیمودن راه حق ایجاد نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، امام جمعه شهرستان بشاگرد در محکومیت اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
“مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُوَما بَدَّلوا تَبدیلًا” (الأحزاب ۲۳)
دست جنایتکار دشمنان اسلام و انقلاب دیگر بار در جریان مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در گلزار شهدای کرمان به خون مردم عزیزمان آغشته شد و گسترهٔ حزن تمام ایران عزیز را فرا گرفت و موجب تألم و تأثر شدید گردید.
این جنایت نشانه‌ی آشکاری از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار جهانی با ملت شریف ایران و مکتب شهید سلیمانی است و هیچ خللی در عزم راسخ ملت شهیدپرور ایران در پیمودن راه حق ایجاد نمی‌کند و نتیجه‌ای جز افزایش نفرت از آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذنابش در قلوب ملت ایران ندارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهیدان این حادثه خونین و عرض تسلیت به خانواده‌های ایشان، از خداوند متعال، شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان مسألت دارم.

حسین غلامی
امام جمعهٔ شهرستان بشاگرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha