دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه علمیه خراسان با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی اظهار داشت: دشمنان شیطان صفت و پست، جنایتی کردند که بدون تردید این اقدام مذبوحانه و تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند و ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی انتقام این فاجعه را خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط در پیامی حادثه تروریستی در کرمان را محکوم و ضمن تسلیت، تأکید کرد که بدون تردید این اقدام مذبوحانه و تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

دشمنان جنایتکار و تروریست که توان عظمت دلدادگی به شهید سرافرازمان، سردار سپهبد سلیمانی را نداشتند، با انجام شرارتی دیگر علیه ملت شریف و قدردان ایران اسلامی، تعدادی از مردم دلداده شهدا را به شهادت رساندند.

امروز در حالی که عده ای از مردم بزرگ کشورمان در سالروز شهادت شهید سلیمانی عزیز به عطر شهدا دلبسته بودند و عشق خود را با حضور در کنار مرقد آن سردار دلها نشان دادند، دشمنان شیطان صفت و پست، جنایتی کردند که بدون تردید این اقدام مذبوحانه و تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند و ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی انتقام این فاجعه را خواهند گرفت.

اینجانب به نمایندگی از اساتید، فضلاء و طلاب حوزه علمیه خراسان، با اعلام انزجار از این حادثه ناگوار، به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده شهدای این حادثه تروریستی و آحاد امّت اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و ضمن آرزوی شفای عاجل و کامل برای مجروحان، بر پیگیری و مجازات قاطع و سریع عوامل داخلی و خارجی این جنایت وقیحانه تاکید می‌نمایم.

علی خیاط

مدیر حوزه علمیه خراسان

۱۳ دی ماه ۱۴۰۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha