شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام تسلیت مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه در پی حادثه تروریستی کرمان

حوزه/ دشمنان بزدل و روباه صفت، انتقام شکست های پی در پی و فضاحت بارشان در معرکه های نبرد سیاسی و نظامی را عاجزانه و ناجوانمردانه از زنان و کودکان می گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه, متن بیانیه مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه در پی اقدام تروریستی کرمان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من المومنین رجال صدقوا ماعاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا (احزاب/۲۳)

بار دیگر دستان تا مرفق به خون آلوده دشمنان پلید ملت ایران فاجعه آفرید و شمار زیادی از مردان و زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون کشید. مظلومانی که تنها گناهشان عشق و ارادت به سردار پرافتخار و غیورشان، حاج قاسم سلیمانی بود.

دشمنان بزدل و روباه صفت، انتقام شکست های پی در پی و فضاحت بارشان در معرکه های نبرد سیاسی و نظامی را عاجزانه و ناجوانمردانه از زنان و کودکان می گیرند و دشمنان این سرزمین و این ملت بارها و بارها آزموده اند که ملت شجاع و غیور ایران با این شهادت ها متحدتر و منسجم تر شده و انگیزه بیشتری برای مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان پیدا می کنند.

اگرچه شهادت مظلومانه در راه خدا برای مردم ما افتخار و عزت است اما دشمنان جنایتکار باید هرچه سریع تر سزای این قساوت وحشیانه را با همه وجود احساس کنند.

"مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه های علمیه" ضمن تسلیت این حادثه دردناک به حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه ، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بازماندگان شهدای گرانقدر حادثه گلزار شهدای کرمان بر لزوم انتقام خون این عزیزان تاکید کرده و واقف است که نیروهای نظامی و امنیتی کشور در نزدیکترین زمان ممکن به مسببان و آمران این جنایت هولناک پاسخی درهم شکننده و پشیمان کننده خواهند داد.

از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات معنوی و برای بازماندگان شان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می کنیم.

مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات(حوزه های علمیه)
۱۳ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha