شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کرمان

حوزه/ همزمانی سالگرد شهادت سردار با میلاد فاطمه زهرا سلام الله علیها شوری دیگر به مراسم گلزار شهدای کرمان و زائران امسال حاج قاسم بخشیده بود در حالی که دشمنان اسلام و قرآن و دشمنان ایران اسلامی که همیشه از سایه حاج قاسم می هراسیدند؛ اکنون از تربت او و از میثاق دوباره زائران و ادامه دهندگان راهش بیشتر هراس دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، فرح طالعی کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد از صدور بیانیه امور بانوان این اداره کل در محکومیت جنایت تروریستی روز گذشته دشمنان در به شهادت رساندن شماری از زائران تربت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد. متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«السلامُ عَلَی الدِّمآءِ السّآئلات سلام بر آن خون های جاری»(ناحیه مقدسه)

یک بار دیگر دست پلید دشمن در حادثه تروریستی کرمان بر همگان آشکار شد و خون های پاکی به ناحق بر زمین لاله گون ایران اسلامی جاری شد. مردم شهادت طلب ایران اسلامی به خصوص زنان و کودکان بیش از ۱۰۰روز است که از رسانه ها شاهد جنایات صهیونیست ها در نوار غزه هستند و به مظلومیت مردم فلسطین و شهادت بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم‌ غزه که بیشتر آنها زنان و کودکان بوده گریسته اند و در این مدت بارها و بلکه سال هاست با حضور در صحنه جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کرده اند.

اکنون چهار سال از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره مقاومت و اسطوره جهانی مبارزه با استکبار و صهیونیست می گذرد و همزمانی سالگرد شهادت سردار با میلاد فاطمه زهرا سلام الله علیها شوری دیگر به مراسم گلزار شهدای کرمان و زائران امسال حاج قاسم بخشیده بود در حالی که دشمنان اسلام و قرآن و دشمنان ایران اسلامی که همیشه از سایه حاج قاسم می هراسیدند؛ اکنون از تربت او و از میثاق دوباره زائران و ادامه دهندگان راهش بیشتر هراس دارند.

اکنون که رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد به هر نیرنگی، ننگی دیگر در کارنامه سیاه خود می افزاید. زنان و کودکان این سرزمین که همگام با دیگر اقشار مردم در مسیر رسیدن به تربت حاج قاسم در حرکت بودند، با شهادت و ریختن خون های پاکشان بر زمین، جاودانه شدند تا بار دیگر پرچم این سرزمین لاله گون بر فراز قله مظلومیت و اقتدار بالا رود.

امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، شهادت مظلومانه جمعی از هم وطنانمان خصوصا زنان و کودکان شرکت کننده در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام خامنه ای مدظله العالی، مردم شریف ایران و مردم قهرمان کرمان تبریک و تسلیت می گویند و شناسایی و برخورد قاطع و فوری با عاملان این جنایت هولناک را که یادآور شهادت این روزهای مردم غزه است، خواستار هستند.

بیانیه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد

بسم رب الشهدا و الصدیقین

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) در مراسم گرامی‏داشت سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، دشمنان انقلاب اسلامی در اقدامی گرگ صفتانه، موجب شهید و مجروح شدن مردم بی گناه و عاشقان راه حقیقت شدند.

این اقدام تروریستی نشانه ضعف و ناتوانی دشمنان کوردل ایران اسلامی در تغییر باورها و نگرش های ملت آزاده ایران دارد و این حادثه نشان داد که راه شهید سلیمانی در مبارزه بی امان با تروریسم، مسیر درستی بوده و با قوت ادامه خواهد یافت.

حقیقتا شجره طیبه‌ای که سردار سلیمانی در دنیا رقم زد، همچنان با خون شهیدان آبیاری می‌شود و این قدرت مقاومت روز به روز گسترده‌تر خواهد شد.

بی شک دستگاه های امنیتی - اطلاعاتی و نظامی، با رصد کامل این حادثه ددمنشانه و دردناک، پاسخ قاطع به مسببان اصلی آن که همانا آمریکا و اسرائیل هستند؛ خواهند داد.

اینجانب ضمن شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، مراتب دردمندی خود را با خانواده شهدای عزیز عرض نموده، برای آنان صبر جزیل و برای شهیدان علوّ درجات مسئلت دارم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha