یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله عباس کعبی

حوزه/ آیت الله کعبی گفت: مسئول اصلی حوادثی همچون حادثه تروریستی کرمان و شهادت تعدادی از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، "رژیم صهیونیستی" است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در تجمع عظیم طلاب المصطفی در محکومیت حادثه دردناک کرمان گفت: مسئول اصلی این حوادث رژیم صهیونیستی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: رژیم صهیونیستی اتفاق طوفان الاقصی را مجاهدت حاج قاسم می داند که چگونه شهید سلیمانی این جریانات اسلامی را تجهیز کرد و هم اکنون این رژیم منحوس در حال زوال و پایان است.

وی خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب قرآن و عترت، مکتب آموزهای اصیل اهل بیت(علیهم السلام) و مکتب امام راحل و شهدای والا مقام اسلام است.

آیت الله کعبی گفت: مکتب حاج قاسم مکتب ولایت است و مکتبی که در راس آن پرچم اسلام ناب به دست رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای برافراشته شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این دشمنان از زمان نازیست ها جانی تر و خون‌خوارتر شده‌اند و این رژیم های سفاک آمریکا و اسرائیل جنایتکار دست هیتلر را از پشت بسته اند اما در میدان نظامی شکست خورده‌اند و این ضربات مهلک به این رژیم صهیونیستی تا پایان این رژیم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha