شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه بوشهر از خبرگزاری حوزه بازدید و با بخش‌های مختلف این رسانه آشنا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری عصر امروز در بازدید از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: در مدارس علمیه استان بوشهر رابط رسانه‌ای انتخاب کرده ایم و کلاس‌های سواد رسانه را نیز برای این افراد برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در معاونت‌ها نیز به دنبال توسعه ارتباط‌های رسانه‌ای هستیم، مطرح کرد: امیدواریم با این آموزش‌ها بتوانیم گامی در عرصه معرفی فعالیت‌های پژوهشی حوزه‌ علمیه بوشهر داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با ابراز خرسندی از تاثیرگذاری خبرگزاری حوزه در فضای رسانه ای، آمادگی حوزه استان برای توسعه فعالیت های رسانه ای را اعلام کرد.

مردم در خبرگزاری حوزه به دنبال پاسخ شبهات خود هستند

در ادامه نیز مرتضی سعیدی نجفی سردبیر خبرگزاری حوزه اظهار کرد: رویکرد اصلی خبرگزاری حوزه این است که به دنیا بگوییم در حوزه چه خبر است و به حوزویان بگوییم که در دنیا چه خبر است.

وی اضافه کرد: اقدامات بسیاری در حوزه‌های علمیه رقم می‌خورد که متاسفانه جامعه آشنایی لازم با آن‌ها را ندارد. خبرگزاری حوزه بستر مناسبی برای انتشار این اقدامات را فراهم کرده است.

سردبیر خبرگزاری حوزه با اشاره به اینکه حوزویان در میدان عمل حضور دارند، مطرح کرد: یکی از میدان‌های عمل در دوران کرونا بود که حوزویان و طلاب به خوبی در عرصه خدمات اجتماعی حاضر شدند.

وی با بیان اینکه بیش‌ترین بازدیدهای مخاطبین خبرگزاری حوزه در محتواهای تولیدی بوده است، عنوان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که مردم بیشتر به دنبال پاسخ سؤالات و شبهات خود در خبرگزاری حوزه هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha