یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: اقدام شنیع تروریستی دیروز در کرمان نشان از زبونی و ضعف دشمنان در مقابل این نظام و انقلاب بود.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با محکوم کردن عملیات تروریستی در کرمان در سخنانی اظهار داشت: حادثه وحشتناک و غیرانسانی دیروز در استان کرمان بیش از پیش چهره استکباری و استعماری دشمنان این نظام و ملت را هویدا ساخت.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: اقدام شنیع تروریستی دیروز در کرمان نشان از زبونی و ضعف دشمنان در مقابل این نظام و انقلاب بود.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: دشمن نشان داده است که با این دست از کارهای ضد انسانی و وحشیانه به دنبال رسیدن به مقاصد پلید خویش است.

حجت الاسلام محمودی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه به شهادت رساندن مردم و زنان و کودکان به جز رسوایی بیشتر هیچ سود و دستاورد سیاسی و نظامی ندارد، گفت: تنها خروجی این عملیات تروریستی به شهادت رسیدن و زخمی شدن صدها انسان بی‌گناه بود و از نظر استراتژیکی و نظامی هیچ دستاوردی برای عاملین این جنایت نداشته و نخواهد داشت.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دشمن سعی دارد با این دست از اقدامات تروریستی و بمب‌گذاری‌ها به نوعی جو ناامیدی در کشور ایجاد کند ولی بی‌شک هرگز موفق به این امر نخواهد شد زیرا ملت ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز همواره پشت سر این نظام و ولایت فقیه بوده اند و پشتیبان نظام هستند.

حجت الاسلام محمودی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر عاملین این عملیات تروریستی و ضدانسانی شناسایی و با آنان برخورد قاطع صورت بگیرد تا دیگر به خود جرأت ندهند که دست به چنین اعمال ضدبشری بزنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha