دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1129677
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
نمایشگاه عکس «غزه در قم»

حوزه/ نمایشگاه عکس خبری با عنوان «غزه در قم» (Qom press Photo) در نگارستان اشراق شهر قم ساعت ۱۶ با حضور جمعی از عکاسان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان قم گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امروز (۱۴ دی) نمایشگاه عکس خبری با عنوان «غزه در قم» (Qom press Photo) در نگارستان اشراق شهر قم ساعت ۱۶ با حضور جمعی از عکاسان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان قم گشایش یافت.

در این نمایشگاه آثار عکاسان خبری استان قم در حمایت از مردم مظلوم غزه به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان تا ۲۳ دی‌ماه جاری ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ می‌توانند از نمایشگاه عکس مذکور به نشانی؛ قم، خیابان شهدا (صفاییه)، نبش کوچه ۱۷، نگارستان اشراق مراجعه کنند.

در این نمایشگاه تعداد ۴۲ اثر از ۱۲ عکاس خبری استان قم؛ احمد ظهرابی، جهانبخش پیری‌پور، حسین شاه‌بداغی، حسین یاراحمدی، حمید عابدی، رضا رمضانی، عباس فرامرزی، محسن کرمعلی، محمد محسن‌زاده، محمدمهدی ورال، مهدی بخشی و هادی چهره‌قانی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

نمایشگاه عکس خبری با عنوان «غزه در قم» (Qom press Photo) با همکاری معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و نگارستان اشراق برگزار شده است.

هنردوستان برای اطلاع از برنامه‌های هنری نگارستان اشراق می‌توانند در پیام‌رسان «بله» به نشانی ble.ir/gallery_eshragh_ir و یا پایگاه اطلاع‌رسانی آن به نشانی اینترنتی https://gallery.eshragh.ir مراجعه کنند و یا در قم با شماره تلفن ۳۱۱۵۳۲۱۷ با پیش‌شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha