یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی به مناسبت حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی اقدام تروریستی دشمنان انقلاب در کرمان را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنانمان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

خبر تلخ واقعه تروریستی کرمان و شهادت جمع کثیری از مردم بی‌گناه موجبات تألم خاطر مردم ایران گردید.

حرکت بزرگ مردم که در چهارمین سالگرد شهادت سردار پرافتخار اسلام و فرمانده بزرگ مبارزه با تروریسم در غرب آسیا و بزرگداشت این اسطوره جهاد بر سر مزار وی حاضر شده بودند، مورد خشم ایادی شر و دشمنان همیشگی ملت ایران قرار گرفت و اینگونه کودکان و زنان و مردانی که تنها گناهشان قدردانی از رشادت‌های بی‌بدیل سردار مقاومت در مبارزه با تروریست‌ها بود وحشیانه مورد حمله جنون‌آمیز شروران قرار گرفتند.

گر چه با این اقدام، ملت عزیز ایران و مردم عزیز، ولایی و شهیدپرور کرمان عزادار شدند اما عاملان این جنایت و سردمداران آنان باید بدانند که به فضل الهی و با اقدام سریع مسئولان دستگاه قضایی، امنیتی و نظامی، جنایت آنان بی‌پاسخ نمانده و جنایتکاران به‌زودی به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید و چهره پلید سردمداران آنان نیز برای شناخت هرچه بیشتر جهانیان علنی و آشکار خواهد شد.

مدیر ‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغ‌دیده، این ضایعه ناگوار را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عموم مردم شریف و انقلابی استان تسلیت عرض نموده و اقدامات تروریستی جنایت‌بار شیاطین را به شدت محکوم می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha