یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار مهدی روحانی

حوزه / سردار روحانی، با اشاره به اینکه در کنار مراسم‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید به دیدار خانواده شهدا و جانبازان نیز برویم، گفت: جانبازان و خانواده‌های شهدا اسوه صبر هستند و امروز قدردانی از این بزرگان یک وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مهدی روحانی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز در مراسم گرامیداشت هفتمین روز درگذشت رزمنده و جانباز دفاع مقدس، سعید تابلویی جانشین طرح و عملیات لشکر ۳۲ انصارالحسین(ع) که در مسجد مهدیه همدان برگزار شد، با بیان اینکه سعید تابلویی از جمله افرادی بود که در لباس جهاد و شهادت به عهدی که با خدا بست تا پایان عمر خود ثابت قدم ماند، اظهار داشت: خداوند خود خریدار شهید است و او را دعوت می‌کند و لذا اگر در مجالس شهدا حاضر می‌شویم باید بدانیم که ما را دعوت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مرحوم تابلویی همیشه با خود قرآن داشت و از هر فرصتی برای قرائت قرآن بهره می‌برد، یادآور شد: این رزمنده دوران دفاع مقدس حتی در زمان فعالیت اطلاعاتی و شناسایی در خاک دشمن، بازهم به ذکر و قرائت قرآن مشغول بود.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، با بیان اینکه سعید تابلویی تمام خاک دشمن را به صورت گمنام شناسایی می‌کرد، اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی این فرمانده دوران دفاع مقدس را باید سکوت او عنوان کنیم، فرمانده‌ای که کم حرف می‌زد اما مرد میدان بود.

وی با تأکید بر اینکه مرحوم تابلویی همیشه در مسیر پشتیبانی از ولایت ثابت قدم بود، ابراز کرد: امروز باید ادامه دهنده مسیر امثال سعید تابلویی‌ها باشیم و اجازه ندهیم آن راهی که این بزرگان شروع کرده‌اند به فراموشی سپرده شود.

سردار روحانی، با اشاره به اینکه در کنار مراسم‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید به دیدار خانواده شهدا و جانبازان نیز برویم و از آنها غافل نشویم، تصریح کرد: جانبازان و خانواده‌های شهدا اسوه صبر هستند و امروز قدردانی از این بزرگان یک وظیفه همگانی است.

وی ادامه داد: نسل امروز باید با شخصیت‌های برجسته شهدا و سیره آنها آشنا شوند و شهدا را چراغ راه زندگی خود بدانند.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی نه تنها در میدان رزم یک سردار بود، بلکه با نفوذ در قلوب انسان‌های آزاده جهان، سردار دلها نیز شده بود و لذا باید گفت غیر از شهادت چیز دیگری نباید نصیب این بزرگان شود.

وی همچنین با محکوم کردن جنایت روز گذشته در گلزار شهدای کرمان، ابراز کرد: دل ملت ایران پس این جنایت به درد آمد و بار دیگر شاهد اقدامات جنایتکارانه از طرف دشمنان این آب و خاک و اسلام، علیه مردم مظلوم کشور بودیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha