یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار روحانی

حوزه / جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، گفت: ویژگی‌هایی که در وجود شهید سلیمانی بود ایشان را به یک فرمانده قدرتمند و ولایتمدار تبدیل کرده بود که امروز نیز دشمن حتی از نام و تصویر این شهید والامقام واهمه و ترس دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مهدی روحانی روز پنجشنبه در مراسمی که به یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه گلزار شهدای همدان برگزار شد، با محکوم کردن این جنایت تروریستی، اظهار داشت: آرامش امروز کشور، مرهون تلاش و فداکاری‌های شهید سلیمانی‌ها و شهید همدانی‌ها است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی جان خود را برای ایجاد امنیت و آسایش مردمش فدا کرد، گفت: از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی باید به قرائت قرآن، توسلش به سیدالشهدا(ع) و خواندن زیارت عاشورا اشاره کرد که در هیچ شرایطی آن را ترک نکرد.

سردار روحانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی دائما در حال ذکر گفتن بود، یادآور شد: حاج قاسم، هیچ موقع «امن یجیب» و صلوات را ترک نکرد.

وی با تأکید بر اینکه نسل امروز باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهید سلیمانی آشنا شود، ابراز کرد: از مصادیق جهاد تبیین، بیان سیره شهدای دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، خصوصا شهید سلیمانی و شهید همدانی است.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، با بیان اینکه سردار سلیمانی اهل تدبر بود، خاطرنشان کرد: ویژگی‌هایی که در وجود شهید سلیمانی بود ایشان را به یک فرمانده قدرتمند و ولایتمدار تبدیل کرده بود که امروز نیز دشمن حتی از نام و تصویر این شهید والامقام واهمه و ترس دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha