یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهدای کرمان

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان تهران در پیامی حمله تروریستی به زائران شهید القدس حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مدیریت حوزه علمیه استان تهران در پیامی حمله تروریستی به زائران شهید القدس حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرد. در بخشی از این پیام آمده است: این جنایتکاران بزدل که توان مقابله مستقیم با رزمندگان جبهه مقاومت و سردار دلها حاج قاسم عزیز را نداشتند با حمله کور به زائران آن قهرمان میدان نبرد عمق ترس خود از راه و مکتب سلیمانی را نشان دادند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و ما نقمو منهم الا ان یوءمنوا بالله العزیز الحمید

بار دیگر دستان جنایتکاران سفاک و خون آشام و آدم کش صهیونیسم از آستین مزدوران پست و فرومایه بیرون آمد و جمعی از زنان و کودکان و مردم ولایتمدار دیار کریمان و همرزمان سردار شهید سلیمانی را به خاک و خون کشید.

این جنایتکاران بزدل که توان مقابله مستقیم با رزمندگان جبهه مقاومت و سردار دلها حاج قاسم عزیز را نداشتند با حمله کور به زائران آن قهرمان میدان نبرد عمق ترس خود از راه و مکتب سلیمانی را نشان دادند. مدیریت حوزه علمیه استان تهران ضمن تسلیت به مردم داغدار کرمان و بازماندگان و بستگان شهداء و محکومیت این جنایت ددمنشانه از مسئولین انتظامی و دستگاههای اطلاعاتی می‌خواهد در اسرع وقت عاملان این جنایت را شناسایی و به اشد مجازات رسانده و با پاسخ قاطع و انتقام کوبنده مسببان این جنایت یعنی صهیونیستهای کودک کش را از جنایتگری خود پشیمان سازند.

و البته مردم عزیز و انقلابی کرمان و ایران اسلامی با وحدت و همدلی و عزمی راسخ و با حضور قاطع و دشمن شکن در انتخابات پیش رو پاسخ در خور به دشمنان زبون و سفاک ملت بزرگ ایران خواهند داد.

وماالنصر الامن عندالله العزیز الحکیم مدیریت حوزه علمیه استان تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha