دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابتکار طلاب مدرسه علمیه آیت الله بهاری در سالگرد شهید سلیمانی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار گفت: تلاش کردیم در حد توانمان در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم در سطح شهر بهار، کاری کوچک جهت ادای دین به ساحت این شهید بزرگوار انجام دهیم.

حجت الاسلام علی اصغر زارعی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تسلیت به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز باید مکتب و سیره شهید سلیمانی را در جامعه به درستی تبیین کنیم و ادامه دهنده این مسیر باشیم.

وی با اشاره به نقش و وظیفه روحانیون در این عرصه، گفت: از آنجایی که سردار سلیمانی دارای شخصیت ویژه و محوری و مورد اتفاق نظر طیف‌ها و سلیقه‌های مختلف جامعه است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک مکتب است، بنابراین نباید اجازه دهیم نام این شهید در سطح جامعه کمرنگ شود.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار، خاطرنشان کرد: لذا در همین راستا تلاش کردیم در حد توانمان در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم در سطح شهر بهار، کاری کوچک جهت ادای دین به ساحت این شهید بزرگوار انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تلاش همگان باید حرکت در مسیر شهید سلیمانی و مکتب سلیمانی باشد، یادآور شد: در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی طلاب مدرسه علمیه آیت‌الله بهاری، ۳۰۰ قطعه پوستر این شهید را در مغازه‌های سطح شهر بهار نصب کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha