شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
الشيخ علي الخطيب

حوزه/ نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، حمله تروریستی شهر کرمان را به شدت محکوم کرد و آن را اقدامی جنایت‌آمیز شبیه کشتارهای صهیونیست‌ها در فلسطین دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، در بیانیه‌ای، بمباران تروریستی را که شهروندان غیرنظامی در شهر کرمان را هدف قرار داد، به شدت محکوم کرد و آن را اقدامی جنایت‌آمیز شبیه کشتارهای صهیونیست‌ها در فلسطین و تداوم حملات مداوم صهیونیست ها به غزه، سوریه، لبنان و عراق دانست.

وی اشاره کرد: انجام این اقدام تروریستی توسط این دشمن پس از جنایت علیه یکی از رهبران مقاومت در فلسطین و نقض حاکمیت لبنان موید این است که اهداف پروژه صهیونیستی در ضربه زدن به نیروهای مقاومت، کشتار غیرنظامیان و بی ثبات کردن امنیت و ثبات کشورهای عربی و اسلامی و ملّت های آن یکی است.

شیخ الخطیب تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‌های هدف قرار دادن و محاصره‌اش که آن را مقاوم‌تر و قدرتمندتر می‌کند، استوار است و قلعه‌ای مستحکم باقی می‌ماند که مسائل ملت را در بر می‌گیرد و از مردم مظلوم در مبارزه و جهاد با تروریسم صهیونیستی که پس از ناکامی ها و شکست های میدانی از غیرنظامیان انتقام می گیرد، حمایت می‌کند..

وی خاطرنشان کرد: اراده ملت عزیز ایران به رهبری فرزانه خود در حمایت از نهضت های مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین در راه آزادی فلسطین و مسجدالاقصی از چنگال گروهک های تروریستی صهیونیستی، تسلیم نخواهد شد و عقب نشینی نخواهد کرد.

نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان با بیان اینکه ملّت ایران برای رهایی جهان از این بیماری همه‌گیر(رژیم اسرائیل) به تلاش و حمایت خود ادامه می دهد، افزود: رژیم صهیونیستی، امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند و می‌کوشد آن را به جنگی ویرانگر بکشاند تا از سرنوشت حتمی که پس از طوفان الاقصی و شکست جنگ آن در غزه نزدیک شده است فرار کند و توسل آن به قتل عام، ترور و تروریسم علیه غیرنظامیان، گواه ناامیدی آن از امکان ادامه زندگی در این منطقه است.

شیخ الخطیب این ضایعه را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام سید علی خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت برادر ایران و خانواده شهدای مظلوم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای شهدا طلب رحمت و برای مجروحان مسئلت می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha