یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور با بیان اینکه خداوند وعده کرده که خود خونخواه شهدای راه حق است، اما مسئولان نیز در رابطه با صیانت از خون شهدا وظیفه‌ای سنگین‌تر و حساس‌تر بر عهده دارند، گفت: انتقام حداقل بهایی است که دشمن بابت ارتکاب جنایت تروریستی کرمان متحمل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، امروز جمعه در جریان سفر به استان کرمان در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای جنایت تروریستی در این استان تصریح کرد: مردم و خصوصا شهدایی که روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهید سلیمانی حضور یافتند، با اراده خود برای تجلیل از یک قهرمان در این مسیر گام نهاده بودند.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن می‌خواست نام، یاد و راه حاج قاسم نباشد، اما این شهدا آمده بودند تا نام و یاد و راه حاج قاسم جاودانه شود، افزود: هم شهدا و هم شما خانواده بزرگوار شهدا که عزیزان خود را در این جنایت از دست دادید، از امتحان بزرگی سربلند بیرون آمدید و اجر بزرگی خواهید داشت.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی حراست و صیانت از نام، یاد و راه شهیدان را وظیفه‌ای بزرگ و سنگین دانست و اظهار داشت: خون شهیدان جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان در امتداد خون شهدای کربلا و همه شهدای مسیر حق است و خدا وعده کرده که خود خونخواه خون شهدای راه حق است. همانگونه که خون شهدای کربلا از جامعه آن روز و همه تاریخ تا امروز جهل‌زدایی کرد، خون شهیدان شما نیز از جامعه بشری جهل‌زدایی خواهد کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مسئولان نیز در رابطه با صیانت از خون شهدا وظیفه‌ای سنگین‌تر و حساس‌تر بر عهده دارند، گفت: انتقام حداقل بهایی است که دشمن بابت ارتکاب این جنایت متحمل خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ادامه با بیان اینکه امروز جلوه حق بیشتر از هر زمان دیگر آشکار شده و حقانیت جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار ایثارگران بیش از همیشه اثبات شده است، خاطرنشان کرد: امروز همه از هر عقیده و مذهب و دینی نسبت به حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران، آگاهی یافته و دریافته‌اند که صهیونیست‌ها به انسانیت و حقوق انسان‌ها هیچ توجهی ندارد و همه وجودشان خودخواهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha