یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غلامحسین نوفرستی

حوزه/ حجت الاسلام نوفرستی با تاکید جا به جایی قدرت افزود: کسی که در جبهه مقاومت این زمینه را فراهم کرده حاج قاسم عزیز است، که حتی دشمن تحمل زائران او در کنار مزار مطهرش در کرمان را ندارد و آنان را ترور می‌کند و به خاک و خون می‌کشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مصلی المهدی (عج) با اشاره به گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در سطح عالم نام و عظمت این شهید والامقام شخصیت می‌درخشد و دشمن تحمل ندارد چون شهید سلیمانی مکتب است و مکتب او همان مکتب حسین بن علی(ع) و تداوم نهضت عاشورا است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اخلاص، بصیرت و جهاد در راه حق شهید سلیمانی، تصریح کرد: دشمن با تمام قوا این روزها در جبهه مقاومت و غزه به میدان آمده و احساس خطر می‌کند.

حجت الاسلام نوفرستی عنوان کرد: بی شک جا به جایی قدرت به نفع اسلام و قرآن است و کسی که در جبهه مقاومت این زمینه را فراهم کرده حاج قاسم عزیز است که حتی دشمن تحمل زائران او در کنار مزار مطهرش در کرمان را ندارد و آنان را ترور می‌کند و به خاک و خون می‌کشد.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با همه این مصیبت‌ها اما قوی و بااقتدار راه شهید سلیمانی را دنبال خواهد کرد، تأکید کرد: اقتدار ما با شهدا و ملت قوی و صادق ایران اسلامی است و به این مفتخر هستیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تهاجم و شبیخون فرهنگی اظهار کرد: یکی از کارهای دشمن در تهاجم و شبیخون فرهنگی، تهاجم نظامی و جنگ ترکیبی گرفتن نیروها از جامعه اسلامی است که باید از خودمان و خانواده خود در مقابل این تهاجمات مراقبت کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه هرگز منافق پیوند با ولایت ندارد، افزود: باید حکم خدا و ولایت را مطیع و تسلیم محض باشیم و آنانی که در این مسیر نورانی و صراط مستقیم حرکت می‌کنند هرگز برای مستکبران حساب باز نمی‌کند و در راه خدا اهل جهاد هستند.

وی بیان کرد: کسانی که در راه حق هستند از سرزنش و تمسخر دیگران باکی ندارند و به راه خود در مسیر حق ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه خطر ارتداد جامعه ایمانی را تهدید می‌کند، افزود: در قرآن خداوند به مومنین هشدار می‌دهد که مبادا دوستی یهود و نصارا در دل شما تاثیرگذار باشد و هرگز اهل ایمان نباید یهود و نصارا را به عنوان دوست برگزیند و پیوند قلبی با آنان داشته باشند.

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه پیوند با بیگانگان ظلم به خود و جامعه اسلامی است، ادامه داد: بیزاری از دشمنان در مکتب حضرت ابراهیم(ع) و حضرت محمد(ص) است و در مقابل دشمنان «أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» بودند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به هجمه‌های استکبار پایان داد، افزود: امسال انتخابات را در پیش داریم که همه رسالت داریم در این موقعیت حساس حضور پررنگ و مشارکت حداکثری داشته باشیم چون مجلس قوی می‌تواند به دولت کمک کند.

انتهای خبر/11

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha