یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: حادثه تروریستی کرمان، خوش رقصی فریب خوردگان داعش، برای تأمین منافع رژیم صهیونیستی بود.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با تسلیت حادثه غمناک تروریستی گلزار شهدای کرمان، گفت: اهل بصیرت نیک می دانند که صهیونیستها برای فرار از شکست در مقابل جبهه مقاومت، با انجام ترورهای کور، بدنبال تضعیف روحیه مردم انقلابی ایران را دارند.

وی یکی از خصوصیات بارز شهید حاج قاسم سلیمانی، در کنار سایر فضیلت‌های اخلاقی وی، ولایت پذیری، رشادت و شهامت را اخلاص ویژه ایشان دانست و گفت: چه در تشییع باشکوه پیکر مطهرشان با آن جمعیت کثیر و کم نظیر از داخل و خارج از کشور و گذشت ۴ ساله از شهادت وی، شاهد فضای اربعینی در مراسم سالگرد او هستیم.

حجت الاسلام محمدی فر با بیان اینکه دشمن فکر می کرد با ترور سردار دلها، اثری از او در بین مردم باقی نمی ماند، گفت: زهی خیال باطل، دشمنان بدانند که سردار دلها، یک تفکر است و با رفتن وی، سلیمانی های متعددی متولد شده و آن تفکر و خط مشی در بین جامعه اسلامی، چه در داخل و خارج باقی و ماندگار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: حادثه تروریستی کرمان، خوش رقصی فریب خوردگان داعش، برای رژیم صهیونیستی بود.

وی در پایان گفت: دشمنان بدانند، مردم شریف ایران از شهادت باکی ندارند و جان دادن در مسیر رشد و تعالی اسلام عزیز و ارزش های انقلابی را موجب انسجام و اتحاد ملی و مایه افتخار خود می‌دانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha