شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خانواده‌ و جوانی جمعیت

حوزه/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (طرح یسنا) در خراسان‌شمالی مرحله اول طرح حمایت از مادران باردار و شیرده دارای کودک زیر دو سال که در دهک یک درآمدی قرار دارند در بستر کالابرگ الکترونیکی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی، مهدی اسلام‌خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهارکرد: در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (طرح یسنا) در خراسان‌شمالی مرحله اول طرح حمایت از مادران باردار و شیرده دارای کودک زیر دو سال که در دهک یک درآمدی قرار دارند هم‌زمان با ۷ استان لرستان، ایلام، گلستان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، خراسان‌جنوبی و هرمزگان در بستر کالابرگ الکترونیکی آغازشده است.

وی گفت: در این مرحله مادران مشمول طرح می‌توانند از سبد غذایی مشتمل بر پروتئین، لبنیات و غلات از طریق کالابرگ الکترونیکی به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان خرید نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی افزود: این اعتبار به کد ملی سرپرستان خانوار تخصیص می یابد که از طریق پیامک به ایشان اطلاع‌رسانی شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha