یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خدمت به مددجویان خراسان شمالی

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۳۰۰۰ مددجوی این استان از ۴۳۰۷ خدمت مختلف درمانی قرارگاه جهادی الکفیل بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، مجید الهی راد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: گروه جهادی الکفیل ۲۴۱۷ خدمت دندانپزشکی، یک ۱۳۵۰ خدمت بینایی سنجی و ۵۴۰ خدمت پزشک متخصص به مددجویان خراسان‌شمالی ارائه کردند.

وی افزود: اردوی جهادی، درمانی و فرهنگی قرارگاه جهادی الکفیل با مشارکت بیش از ۱۲۰ پزشک، دندانپزشک و متخصص در مصلای امام خمینی (ره) شهر بجنورد به مدت چهار روز برگزار شد.

وی با اعلام اینکه بیش از ۲۴۱۷ خدمت دندانپزشکی برای مددجویان انجام گرفت، گفت: ۱۳۲۸ خدمت کشیدن دندان، ۸۲۲ ترمیم، ۱۳۴ مورد کامپوزیت و ۱۳۳ خدمت عصب کشی انجام شد.

الهی راد با اشاره اینکه طی این مدت ۵۴۰ خدمت ویزیت پزشک متخصص برای مددجویان انجام گرفت، ادامه داد: در این اردو یک ۱۳۵۰ مورد معاینه بینایی سنجی انجام و یک هزار عینک تجویز شد که پس از آماده سازی تحویل این افراد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: قبل از حضور این گروه جهادی گروه های هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه ریزی انجام شده بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: این اردو با همکاری دستگاه های اجرایی، صنایع استان، خیران و نیکوکاران برگزار شد.

گفتنی است، این گروه جهادی از ۱۹ تا ۲۲ دیماه در مصلای شهر بجنورد حضور یافتند و به مددجویان و نیازمندان بیمار این استان خدمات مختلف ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha