سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ سازمان اوقاف و امور خیریه دستگاه برتر در امر اقامه نماز سی‌امین اجلاس سراسری نماز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، عصر امروز در سی‌امین اجلاس سراسری نماز هشت وزارتخانه، سازمان و نهاد از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و نماینده ولی فقیه در این سازمان به خاطر تلاش قابل تقدیر در ترویج فرهنگ اقامه نماز و برپایی شایسته نماز در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

بیش از یک هزار بقعه و امامزاده شاخص شهرستانی، استانی و کشوری در ایران وجود دارد که سازمان اوقاف و امور خیریه با کمک و همیاری هیئت امنا و خادمین رسمی و افتخاری در اوقات سه گانه در آنها نماز به پا می‌دارند.

همچنین هر ساله هزاران مبلغ از مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف به مناطق مختلف کشور اعزام شده و در امر ترویج فرهنگ اقامه نماز، مشاوره و اجرای برنامه‌های مذهبی فرهنگی و اجتماعی برای اقشار مختلف مردم از جمله کودکان و نوجوانان به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف به نمایندگی از رئیس سازمان اوقاف به زنجان سفر کرد و این لوح تقدیر را دریافت کرد.

اوقاف و امور خیریه استان زنجان جزو کمیته برگزاری سی امین اجلاسیه سراسری نماز بود و برنامه‌های مختلفی را در راستای برگزاری اجلاسیه نماز در سطح استان به اجرا گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha