یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم تجلیل از مقام زن و همسران نمایندگان طلاب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ادیانی به برنامه های دشمن اشاره کرد و بیان داشت: دشمن فتنه های بسیاری را برای ایران اسلامی برنامه ریزی و طراحی کرده که آخرین فتنه او، فتنه «زن زندگی آزادی» بود و این شعار عین بی حیایی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در مراسم تجلیل از مقام زن و همسران نمایندگان طلاب و فضلای حوزه که در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد، به بخش هایی از حدیث کساء اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش هایی از این حدیث آمده است: «هُمْ اَهْلُ بَیتِ النُّبُوَّةِ وَمَعْدِنُ الرِّسالَةِ؛ هُمْ فاطِمَةُ وَاَبُوها وَبَعْلُها وَبَنُوها / آنان خاندان نبوت و کان رسالتند: آنان فاطمه است و پدرش و شوهر و دو فرزندش» که نشان دهنده جایگاه حضرت زهرا (سلام الله علیها) می باشد.

وی با اشاره به جایگاه بانوان، ابراز داشت: زحماتی که بانوان در منزل می کشند، بسیار ارزشمند است و اجر و ثواب بالایی دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در بخش دیگر از سخنان خود به مسئله مهم انتخابات کشور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان اهل بیت (ع) گفتند: «هر کس با انتخابات مخالفت کند، با جمهوری اسلامی و اسلام مخالفت کرده است»؛ پس دعوت مردم برای حضور در پای صندوق های رأی از ضروریات است و باید در این مسیر تلاش کرد.

سخنران این جلسه به برنامه های دشمن برای کمرنگ شدن انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: دشمن فتنه های بسیاری را برای ایران اسلامی برنامه ریزی و طراحی کرده که آخرین فتنه او، فتنه «زن زندگی آزادی» بوده و دست از دشمنی بر نمی دارد و برای انتخابات هم طراحی دارد.

شعار «زن زندگی آزادی» عین بی حیایی است / دشمن برای انتخابات طراحی دارد

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی افزود: در فتنه زن زندگی آزادی، سلاح هایی از دستگیرشدگان به دست آمد که این سلاح ها اصلا در نیروهای مسلح کشور وجود ندارد و سوال اینجاست که چه کسی استفاده کنندگان از این سلاح ها را آموزش داده و آنان را منسجم نموده است؟.

وی با تأکید بر اینکه باید با دشمنان جمهوری اسلامی ایران دشمن بود، ابراز داشت: یکی از مؤلفه های تربیتی اهل بیت علیه السلام، این فراز از زیارت عاشوراست که در آن آمده است: «اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ وَ وَلِیُّ لِمَنْ والاکُمْ وَ عَدُوُّ لِمَنْ عاداکُمْ / من در صلح و سازشم با کسی که با شما در صلح است و در جنگم با کسی که با شما در جنگ است و دوستم با کسی که شما را دوست دارد و دشمنم با کسی که شما را دشمن دارد».

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به زحمات دولت سیزدهم و برنامه ریزی دشمنان برای تخریب دولت، اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امروز بحمدالله دولت آقای رئیسی اقدامات بزرگی در کشور انجام داده که البته اطلاع رسانی مناسبی از آن انجام نشده و مردم اطلاع خوبی ندارند، اما شاهد زحمات خوب دولت هستیم و بخشی از مشکلات موجود در کشور با روی کار آمدن این دولت مرتفع شده است.

وی بیان داشت: وقتی جبهه ای به وسعت جهان اسلام در برابر دشمنان باز می کنید و با صلابت در برابر غربی ها می ایستید، طبیعی است که داعش را در ایران فعال کرده تا دست به جنایت زده و حادثه تروریستی کرمان را رقم بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در پایان اظهار کرد: شعار «زن زندگی آزادی»، انقلاب جنسی و عین بی حیایی است و خون شهدای ما می تواند پلشتی این شعار و ظلم و شرک را مشخص کرده و دست های مخملی دشمن را برای ملت ایران آشکار کند.

شعار «زن زندگی آزادی» عین بی حیایی است / دشمن برای انتخابات طراحی دارد

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به آیه ۴۲ سوره آل عمران، گفت: خداوند متعال در این آیه فرموده است: وَإِذْ قَالَتِ الْمَلَائِکَةُ یَا مَرْیَمُ إِنَّ اللَّهَ اصْطَفَاکِ وَطَهَّرَکِ وَاصْطَفَاکِ عَلَی نِسَاءِ الْعَالَمِینَ / و (به یاد آورید) هنگامی را که فرشتگان گفتند: «ای مریم! خدا تو را برگزیده و پاک ساخته؛ و بر تمام زنان جهان، برتری داده است.

وی اظهار داشت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) که در سالروز ولادت آن حضرت هستیم، دارای شخصیتی بزرگ در دنیای اسلام است که باید به چنین شخصیتی تعظیم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: یاد می کنیم از شهید حاج قاسم سلیمانی که وقتی در همین سالن جلسات مدرسه دارالشفای قم برای اساتید حوزه، شروع به صحبت کرد، گفت: من فرزند یک روستا هستم و برای شما علما چه بگویم؛ اما وقتی صحبت های خود را آغاز کرد و از آیات و روایات سخن گفت، فهمیدیم که حاج قاسم شخصیتی است که خودسازی، خداشناسی، معرفت نسبت به اهل بیت (ع) و دانایی در معارف دین در وجود اوست.

نماینده طلاب همدان گفت: یاد می کنیم از شهدای حادثه تروریستی کرمان و طلبه عزیز و شهید والامقام، شهید علیرضا محمدپور که آرزوی او این بود که ای کاش دوران دفاع مقدس بودم و شهادت را به آغوش می کشیدم که به آرزوی خود رسید و ان شاءالله خون این شهیدان، محو اسرائیل را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خاطرنشان ساخت: به همسران گرامی نمایندگان طلاب عرض ادب و تقدیر دارم و باید بگوییم که شما در ثواب زحمات همسران خود که مشغول جهاد تبیین و خدمت به طلاب و فضلا هستند، شریک هستید و اجر الهی را خواهید برد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: ان شاءالله واحد خواهران را در مجمع نمایندگان طلاب فعال خواهیم کرد تا بتوانیم از ظرفیت همسران نمایندگان طلاب و فضلا هم استفاده نماییم.

شعار «زن زندگی آزادی» عین بی حیایی است / دشمن برای انتخابات طراحی دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    __ بسمه تعالی __ تا انسان خود را مطیع امر پروردگار خود نکند ، و بر اساس تعالیم او تربیت نشود ، حق پذیر و باطل گریز نخواهد شد لذا فرعونیت دامنش را می گیرد و سر انجام جهنم را نصیب خود می کند. پروردگارا به این بنده ی ِحقیرت و امثالم عقل زیاد عطا بفرما و دستمان را بگیر و براه راست خودت هدایت کن . عقل ز دست داده ام ، درد مرا دوا کنید __ چگونه آرمش بدست ، حاجت من روا کنید __ ز خود پسندی وغرور ، حالت شادی و سرور __ برای خود حس می کنم ، دهید نجاتم بمرور __ در عالم خیال و وهم ، با این همه جهل و ضلال __ خود را حساب می کنم صاحب عزّت و جلال __
  • . IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 3
    دقیقا بلکه سوپر بی حیایی است
    • ملایم! IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      0 3
      از ارباباشون هم جلو زدن ولی این هنوز صحبت از زبان خوش و ملایم هست! آره درسته!
  • واویلا! IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    اخيرا سخنگوی شورای نگهبان تلویحا رای بی حجاب در حال ارتکاب بی حجابی را حق وی دانسته! یعنی افراد حق دارند در انتخابات تجاهر به فسق کنند؟! انتخابات مجوز عادی سازی گناه هست؟!
  • رضا IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    از مردم شرم می کنند اما از خدا شرم نمی کنند با آن که خدا هنگامی که سخنی در شب به خلاف رضای او می سازند، با آنهاست و به آنچه می کنند احاطه دارد [و می داند].