یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرآن

حوزه / دومین جشنواره قرآن و عترت به همت کانون قرآن و عترت نورالثقلین مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد، ویژه دانشجویان و طلاب خواهر سراسر کشور برگزار می‌شود.

خانم راضیه سادات ساداتی مسئول کانون قرآن و عترت نورالثقلین وابسته به مدرسه علمیه حضرت زینب(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره‌ سراسری قرآن و عترت نورالثقلین در یزد، اظهار داشت: این جشنواره در رشته‌های انتخابیِ حفظ سور منتخب (مرحله اول: سوره فتح، مرحله دوم سوره احقاف، مرحله سوم سوره محمد)، تفسیر سوره مبارکه واقعه (مرحله اول: تفسیر نور و المیزان، مرحله دوم: تفسیر تسنیم، مرحله سوم: تفسیر تسنیم) و شرح زیارت جامعه کبیره (گزیده‌ای از کتاب "ادب فنای مقربان" نوشته آیت الله العظمی جوادی آملی در ۳ مرحله) برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش چهارم این جشنواره مقاله‌نویسی با موضوعات مفهوم‌شناسی واژگان قرآنی، نقد و بررسی تفاسیر قرآن، اعجاز علمی و ادبی قرآن کریم و بررسی روش‌های تفسیری قرآن کریم است.

ساداتی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا ۲۰ دی ماه تمدید شده است، گفت: مسابقات مرحله اول ۱۴بهمن‌ماه، مرحله دوم ۱۴ اسفند سال جاری و مرحله سوم ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

مسئول کانون قرآن و عترت نورالثقلین مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد، ابراز کرد: افتتاحیه دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دوم بهمن همزمان با ولادت امام جواد(ع) و اختتامیه پانزدهم فروردین در ماه بهار قرآن در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از امتیازات ویژه این جشنواره، حمایت و مشاوره پشتیبان‌هایی متخصص در هر رشته برای تمامی شرکت کنندگان است که در طول این جشنواره با شرکت کنندگان ارتباط خواهند داشت و پاسخگوی سوالات آنها خواهند بود که این امر در انگیزه دهی شرکت کنندگان مثمر ثمر خواهد بود.

برپایه این گزارش: طلاب خواهران و دانشجویان خواهر علاقه‌مند از سراسر کشور می‌توانند از طریق لینک ttps://survey.porsline.ir/s/UfFV۷۱۳R در این جشنواره شرکت نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha