یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ویژه‌نامه‌ انتخاباتی «انتخاب امیدبخش»

حوزه/ ویژه‌نامه‌ انتخاباتی «انتخاب امیدبخش» با همکاری «مرکز پژوهش‌های تبلیغ حوزه»، «گروه تولید محتوای فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم»، «اداره راهبری محتوای تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی» و «مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات حوزه» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مبلّغان سربازان خط مقدم جبهه جهاد تبیین هستند و وظیفه مراکز پشتیبانی این لشکر توحیدی، تولید محتوای تبلیغی و به‌روزرسانی پیوسته روش‌های نوین تبلیغی است. ازاین‌رو چهار مرکز محتوایی حوزوی یعنی «مرکز پژوهش‌های تبلیغ حوزه»، «گروه تولید محتوای فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم»، «اداره راهبری محتوای تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی» و «مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات حوزه» در اقدامی هماهنگ تلاش کردند در راستای منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (حفظه الله) مبنی بر تأمین محتوا و روش برای مبلّغان، ویژه‌نامه‌ای برای انتخابات پیش رو با عنوان «انتخاب امیدبخش» تهیه نمایند.

این ویژه نامه دارای چهار بخش «روش‌های تبلیغ انتخاباتی»، «محتوای تبلیغ در انتخابات»، «پاسخ به شبهات» و «احکام»می باشد و هدف از انتشار این نشریه آن است که مبلّغان گرامی با استفاده از روش‌های مطلوب و متناسب با فضای انتخابات و ارائه محتوای غنی، مخاطبان خود را برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

جهت دانلود رایگان فایل ویژه‌نامه اینجا را کلیک نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha