شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / گفت‌وگوی خبرنگار حوزه نیوز با مسئولین غرفه‌های نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در روز دوم

حوزه/ حدود ۱۴۰ عنوان کتاب از بیانات مقام معظم رهبری تاکنون در انتشارات انقلاب اسلامی  چاپ شده است که از این کتب می توان به ده جلد تفسیر، خاطرات مقام معظم رهبری نام برد.

حجت الاسلام سید جواد یوسفی مسئول غرفه موسسه انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در حاشیه نمایشگاه نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) قم به تبیین اهداف و برنامه های موسسه انقلاب اسلامی و انتشارات وابسته به آن پرداخت و گفت: انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای دوره‌ی جدید فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹آغاز کرده است، تلاش این انتشارات بر آن است که با ترویج آرا و اندیشه‌های مقام معظم رهبری، مسیری نورانی و پربرکت برای تحقّق تمدّن نوین اسلامی ترسیم کند.

وی افزود: در کنار فعالیت های چاپ و نشر انتشارات انقلاب اسلامی، تولید و تکثیر نرم افزار های مرتبط با اندیشه های مقام معظّم رهبری، حضور در نمایشگاه های فرهنگی سراسر کشور، و همکاری با ناشران دیگر در تولید کتاب از دیگر فعالیت های این انتشارات می باشد.

مسئول غرفه موسسه انقلاب اسلامی گفت: برای تحقق ظهور امام زمان(عج) لازم است که بر اساس منویات و اندیشه های امامین انقلاب حرکت عمومی جامعه شکل گیرد و برای نیل به این هدف نیز لازم است که تمدن نوین اسلامی محقق شود و این تمدن اسلامی زمینه ساز ظهور خواهد بود.

وی افزود: برای اینکه ما در این عرصه حرکت کنیم مردم باید در میدان باشند و خود جوانان متعهد انقلابی طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیشترین نقش را دارند و در موسسه انقلاب اسلامی دفتر قم ما مشغول انجام این کار هستیم تا جوانان بیش از پیش با اندیشه ها و منویات مقام معظم رهبری آشنا شوند.

حجت الاسلام یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۱۴۰ عنوان کتاب از بیانات مقام معظم رهبری تاکنون در انتشارات انقلاب اسلامی چاپ شده است که از این کتب می توان به ده جلد تفسیر و خاطرات مقام معظم رهبری اشاره کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha