دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رفیعی

حوزه/ مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر از سفر حجت الاسلام والمسلمین رفیعی مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه به این استان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی زارع، مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از سفر حجت الاسلام والمسلمین رفیعی مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه به این استان خبر داد و گفت: این سفر به مدت دو روز است و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به جزئیات برنامه های سفر حجت الاسلام والمسلمین رفیعی، ابراز داشت: دیدار با مدیر کل کمیته امداد و خمینی(ره) استان، نشست با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و دیدار با معاونت وظیفه عمومی انتظامی استان بوشهر از جمله برنامه ها است.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و دیدار با چند خانواده شهید روحانی از دیگر برنامه‌های سفر حجت الاسلام والمسلمین رفیعی به استان بوشهر است.

حجت الاسلام زارع همچنین بازدید از مدارس علمیه امام خمینی(ره) بوشهر، چهارده معصوم علیهم السلام برازجان، بازدید از مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان، مدرسه علمیه المهدی(عج) و مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha