چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
جلسه کنشگری حوزه های علمیه وروحانیت در بحث انتخابات مجلس و خبرگان رهبری

حوزه/ مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه بیان داشت: محتوا زیاد تولید می شود اما فضای انتشار خوبی برای آن ایجاد نمی شود به همین دلیل یک قرارگاه محتوایی باید شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر،حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین رضازاده مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه، عصر امروز در نشست با شورای نهادهای حوزوی استان بوشهر اظهار داشت: دغدغه ای که وجود دارد موضوع حضور حداکثری مردم در انتخابات است و حوزه علمیه باید در این عرصه میدان داری کند.

وی بیان داشت: به لحاظ فکر و اندیشه این ظرفیت ها در حوزه علمیه وجود دارد. به لحاظ محتوایی بسته هایی دانش افزایی با همکاری مرکز کاربردی حوزه آماده شده و همه مبلغین تحت پوشش این بسته قرار خواهند گرفت؛ در این بسته ها اساتید در ۱۰ محور به موضوعات مختلف پرداخته اند و در قالب کلیپ آماده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضازاده با بیان اینکه مشکلی به لحاظ محتوا نداریم ابراز داشت: بسترسازی و طراحی عملیات بسیار مهم است همچنین چگونه بتوانیم بسترهای موجود را تحت پوشش ظرفیت خود بیاوریم و تاثیرگذاری داشته باشیم.

وی بیان داشت: محتوا زیاد تولید می شود، محتوا زیاد تولید می شود اما فضای انتشار خوبی برای آن ایجاد نمی شود به همین دلیل یک قرارگاه محتوایی باید شکل بگیرد و مجموعه های مختلف عضو آن باشند تا این محتواها از بخش های مختلف تجمیع و به صورت منظم و فهرست بندی شود و به دست جامعه روحانیت برسد.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه بیان داشت: باید به طور مستقیم فضاهای تبلیغی جدید و نویی را باز کنیم، این بدان معنی نیست که این فضاها تجربه نشده اند، اما به عنوان فضای متعارف نبودن، مثل بوستان ها و پارک ها و فضاهای متنوعی و فضاهای اینچنینی را استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضازاده تاثیرگذاری و ارتباط موثر با حلقه های میانی را بسیار مهم دانست و گفت: منظور از حلقه های میانی کسانی هستند که حوزه تاثیر و ارتباطات گسترده دارند.

وی بیان داشت: اگر روی حلقه های میانی بتوانیم تاثیر بگذاریم او می تواند مبلغ خوبی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha