یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر /گفت‌وگوی خبرنگار حوزه با مسئولین غرفه‌های نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در روز سوم

حوزه/ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه حدود ۶۰ عضو هیئت علمی از استادیار تا استاد تمام دارد و تاکنون ۷۰۰ عنوان کتاب را به چاپ رسانده که  از این تعداد ۲۱۰ عنوان آن در جشنواره های مختلف جایزه گرفته است.

حمید رضا محمدی مسئول غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در حاشیه نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) قم گفت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان یکی از مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم و فناوری از دیرپاترین مراکز رسمی پژوهشی در قلمرو علوم انسانی مبتنی بر دیدگاه‌های اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گذر چند دهه تلاش و تکاپو، با یاری جستن از دانشوران فرهیخته حوزوی و دانشگاهی، گام‌هایی بلند، در مسیر تحول علوم انسانی برداشته است.

مسئول غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: این پژوهشگاه حدود ۶۰نفر عضو هیئت علمی از استادیار تا استادتمام دارد و تاکنون ۷۰۰ عنوان کتاب را به چاپ رسانده که از این تعداد ۲۱۰ عنوان آن در جشنواره های مختلف جایزه گرفته است.

محمدی در پایان خاطرشان کرد: نقش آفرینی در نشست‌ها و کمیته‌های تخصصی در در سطوح کشوری، منطقه‌ای و محلی بویژه شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی؛ همکاری در تدوین سرفصل‌ها و درسنامه‌های علوم انسانی و همکاری و مساعدت با ناشران داخلی و بین المللی در نشر و ترجمه آثار پژوهشگاه از جمله دستاوردها و فعالیت های این مرکز بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha