شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ اجلاسیه مؤسسین، اعضای هیئت امناء و مدیران مدارس حوزه علمیه خواهران استان قم

حوزه/ معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: از مدیران و هیئت امناء مدارس علمیه خواهران کشور انتظار داریم با تمام توان در جهاد تبیین و روشنگری پیرامون انتخابات مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ️حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور در اجلاسیه مؤسسین، اعضای هیئت امنا و مدیران حوزه‌ علمیه خواهران استان قم که پیش از ظهر امروز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلساتی و تقدیر از عوامل برگزاری برنامه، به مدیران و هیئت امنای مدارس علمیه خواهران استان قم، کاشان و آران و بیدگل خیر مقدم گفت.

وی با اشاره به رسالت طلبگی و حساسیت انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: با توجه به اهتمام مقام معظم رهبری در این خصوص، اشخاصی که مخاطبانی دارند و دارای تریبون هستند، با ارائه پاسخ‌های مستدل و روشنگری در صدد رفع شبهات مسئله انتخابات برآیند.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور، فعالیت های تبلیغی و فرهنگی در امر انتخابات را در اولویت فعالیت‌های حوزویان دانست و تصریح کرد: از مدیران و هیئت امنا مدارس علمیه خواهران کشور انتظار داریم با تمام توان در جهاد تبیین و روشنگری پیرامون انتخابات مشارکت کنند.

وی با بیان ان که حوزه‌های علمیه خواهران عملیات های مختلف خود را در زمینه تبیین مباحث پیرامون انتخابات و زمینه سازی مشارکت پرشور آغاز کرده است، گفت: احصاء سوالات و ابهامات پیرامون لزوم و فوائد حضور در انتخابات و تهیه پاسخ و نشر گسترده آنها در بین مبلغات و فعالیت های مختلف تبیینی ترویجی در فضای مجازی و اعزام گروه های مختلف تبلیغی تبیینی به سراسر کشور از جمله فعالیت‌های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا در بخش دوم سخنان خود با قرائت آیه ۲۹ سوره فاطر، افزود: کسی که در راه خدا انفاق کند هرگز زیان و زوال نخواهند داشت و این آیه مصداق بارزی برای اعضای هیئت امناء است.

وی ادامه داد: ما و همه همکاران مرکز مدیریت، اعضای هیئت امنای مدارس را صاحبان اصلی مدارس می‌دانیم، البته در ذیل یک محور، یک عَلَم و یک علمدار، چرا که مَحرم‌ترین افراد نسبت به مدارس علمیه ما هستند.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور در رابطه با نقش تأثیرگذار اعضای هیئت امناء در مدارس، خاطرنشان کرد: تقسیم کار آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، محتوایی و پشتیبانی بین اعضای هیئت امنا، قطعاً به پیشرفت چشمگیری در مدارس علمیه منجر خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha