دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در تداوم حرکت انبیاء و تعالیم آسمانی بوده است و نسخه شفابخش جمهوری اسلامی ایران عملیاتی کردن این گفتمان است، گفتمانی که استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی با روش‌های مختلف و ابزارهای گوناگون به‌دنبال از بین بردن آن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام حسن پرورش، معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، امروز در جمع فرماندهان و کارکنان سایت رادار تاکتیکی شهید توحیدی منطقه شمال‌غرب ارتش اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در تداوم حرکت انبیاء و تعالیم آسمانی بوده است و نسخه شفابخش جمهوری اسلامی ایران عملیاتی کردن این گفتمان است، گفتمانی که استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی با روش‌های مختلف و ابزارهای گوناگون به‌دنبال از بین بردن آن است.

وی با اشاره به اینکه آن‌طور که باید نتوانستیم اهداف و آرمان‌های گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج و تعمیق ببخشیم گفت: به رغم همه مشکلات موجود اما استقلال همه جانبه کشور و ادبیات آزادی امروز جامعه ما نسبت به بسیاری از کشورهای دنیا نه تنها کم نظیر بلکه بی‌نظیر هم هست.

حجت‌الاسلام پرورش، با اشاره به اینکه مؤلفه‌ها و شاخصه‌های گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر محور مقاومت ریشه دوانیده است، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت به چنان اقتدار و صلابتی دست پیدا کرده است که استکبار جهانی را در حالت استیصال قرار داده است.

معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: انتخابات از رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور است که می‌تواند کشور در مقابل تهدیدات خارجی و توطئه‌های داخلی بیمه کند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین‌کننده امنیت پایدار برای کشور است گفت: مردم ایران همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و باز هم با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در انتخابات اسفندماه اقتدار و همبستگی اجتماعی خود را به دنیا نشان خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha