یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه سردار سلیمانی احیاگر مقاومت در منطقه شد، گفت: قرآن و سنت، عملکرد تاریخ را به خوبی و به روشنی شهادت می‌دهند که سنگر مقاومت سنگر فتح و پیروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر فرزانه دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان صبح امروز پنجشنبه ۲۱ دی ماه، در همایش بین المللی "حوزه علمیه و آینده جبهه مقاومت" که در مدرسه علمیه نواب برگزار شد، با بیان اینکه سردار سلیمانی احیاگر مقاومت در منطقه شد، اظهار داشت: قرآن و سنت، عملکرد تاریخ را به خوبی و به روشنی شهادت می‌دهند که سنگر مقاومت سنگر فتح و پیروزی است.

وی با بیان اینکه آن سنگری که صهیونیسم را بشکند سنگر مقاومت است، به خاطره‌ای از دیدار با رهبر معظم انقلاب در دوران ریاست جمهوری ایشان اشاره کرد و گفت: در زمان ریاست جمهوری خدمت ایشان رسیدم، هنوز از آمریکا در خلیج فارسی خبری نبود، از امام خامنه‌ای پرسیدم اگر روزی آمریکا وارد خلیج فارس شود نظر امام خمینی(ره) چیست؟ که ایشان فرمودند، باعث مسرور شدن امام خمینی(ره) می‌شود زیرا با کمک پروردگار نصرت و پیروزی از آن ما است و آنها را شکست خواهیم داد.

حجت الاسلام و المسلمین فرزانه در ادامه با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) پیرامون جهاد و مقاومت در برابر دشمن، اظهار کرد: قرآن و سنت شاهد این مسئله هستند، وقتی مقاومت همراه با اخلاص باشد شکست نصیب دشمن خواهد شد.

در آغاز این مراسم نیز پیام تصویری شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین پخش شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha